ארונות כיבוי אש למוסדות

לקוחות מוסדיים ועסקיים זקוקים לפתרונות איכותיים, בטיחותיים ומתקדמים בתחום כיבוי האש. בין היתר, יש להתקין ארונות כיבוי אש למוסדות בהתאם למאפייני המבנה ועל פי ההנחיות הקבועות בתקנים המחמירים.

16.03.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
ארונות כיבוי אש למוסדות

רק חברה מקצועית ומוסמכת מורשית לתכנן את הערכות השונות לכיבוי אש במוסדות ציבור, להתקין ולתחזק אותן.

ארונות כיבוי אש מאיכות גבוהה

בכל מוסדות הציבור ניתן למצוא ארונות כיבוי אש הצבועים בגוון אדום וממוקמים במיקום נגיש ובולט. בכל המוסדות הציבוריים, בין היתר בתי חולים, מוסדות חינוך והשכלה גבוהה, מרכזי קניות הומי אדם, מוסדות תרבות וכדומה, ניתן למצוא ארונות כיבוי אש העומדים בתו התקן הישראלי הנדרש. ארונות כיבוי אש מהווים חלק בלתי נפרד מכלל מערכות כיבוי אש המותקנות במוסד הציבורי. בארונות ניתן למצוא ציוד מתקדם ואיכותי לכיבוי אש ולהשתלטות על שריפות - בין היתר, זרנוקי כיבוי אש וגלגלוני כיבוי. כמו כן, בארונות כיבוי אש נהוג לאחסן מטפים שונים לדיכוי אש ולכיבוייה, ובמקרים מסוימים ניתן לאחסן בהם גם ערכות לעזרה ראשונה וציוד רלוונטי אחר.

הגנה לשעת חירום

ארונות כיבוי אש למוסדות נועדו לאחסון ציוד חשוב להשתלטות על שריפות ולדיכוי אש במבנה. הארונות מיוצרים מפח או מחומרים עמידים אחרים, בהתאם להנחיות הרשות לכיבוי אש ועל פי התקנים המחמירים בתחום. חשוב לזכור כי ארונות כיבוי אש נועדו להגנה לשעת חירום ולהשתלטות על שריפות העלולות לפרוץ במבנה של המוסד הציבורי, לכן אין להקל בכך ראש, ויש להתקין את כל האמצעים הנדרשים להבטיח את שלומם של העובדים במקום ושל הלקוחות הנמצאים בו.

את הארונות יש למקם בהתאם לתקנות הבניה ועל פי תכנון קפדני, על פי התקן הישראלי לכיבוי אש למוסדות ציבור. יש לייצר תנאים אופטימליים, כך שבמקרה חירום, יוכלו אנשי כיבוי אש או צוות המאבטחים והעובדים הממונים על הנושא, להגיע במהירות לארונות ולהיעזר בציוד המותקן בפנים על מנת להשתלט על האש ולמנוע את התפשטות השריפה לאזורים נוספים.
 
הגנה נוספת לבטיחות בתים: תאורה נטענת לשעת חירום

חובה להחזיק בכל בית תאורה נטענת לשעת חירום. כך ניתן, במצבים כמו הפסקת חשמל ממושכת ובעתות חירום, להמשיך לתפקד וליהנות מאור חזק ויעיל. את התאורה יש להציב במקום נגיש שקל להגיע אליו במהירות גם בחשיכה, וחשוב להקפיד על סוללה טעונה כך שבעת הצורך יהיה ניתן להאיר את הסביבה. תאורה נטענת מתאימה גם לאתרי קמפינג ולטיולים, וכדאי להחזיק תאורת חירום גם ברכב למקרה שבו נתקעים בכביש חשוך, צריכים להחליף גלגל עם תקר וכדומה. חשוב לדעת כי יש מגוון תאורות חירום - לבית, לרכב ולקמפינג - לכן חשוב לערוך סקר שוק מקיף ולרכוש מוצר איכותי ובטיחותי.

ארון כיבוי אש

תגובות

מומלצים