ועד ההורים מאיים להשבית את הלימודים בחט"ב קופטאן

יו"ר ועד ההורים בחט"ב סלים חלבי עם צוות ההורים לוקחים החלטה קשה להשבית את הלימודים בחט"ב, אחרי פגישות שהתקיימו ולא קבלו מענה מתאים והקש ששבר את גב הגמל פרשת המורה שקבלה משכורת קרוב לשנה בלי ללמד.

18.03.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
ועד ההורים מאיים להשבית את הלימודים בחט"ב קופטאן

ועד ההורים בחט"ב קופטאן חלבי בדאלית אל כרמל קיים ישיבות עם הרבה גורמים ולא ראו שום התקדמות לטובת המערכת ובעיקר מה שהעיב הכי הרבה זה סיפור השעות שקיבלה המורה במתמטיקה בבית ספר חט"ב בדלית אל כרמל במשך קרוב לשנה וחצי, למרות שהיא מעולם לא לימדה שם.

שתי ישיבות ליליות שהסתיימו אחרי חצות וישיבת בוקר, בה ביקשו חברי הועד הבית ספרי שהדרישות שלהם ייענו אחרת הם יפתחו בשביתה.

סלים חלבי: "בישיבות שלנו העברנו את הדברים שלנו בצורה הכי חלקה, אם תהיה היענות לדרישות אז נבטל את השביתה, וזה יבוא רק אם נשמע קולות אחרים שרוצים לקדם את בית הספר".

בהודעה דרמטית של ועד ההורים על כוונתם להשבית את הלימודים בחט"ב קופטאן בתאריך 20/3/16 למשך שלוש שעות, הם נימקו את הצעד שלהם שזה בא מתוך אחריות כללית וטובת הילדים שהם שמים מול עיניהם.

"לאור ההתפתחות באחרונה בבית הספר וכל הדיונים והמסמכים שהתקבלו לידי הוועד ואי שביעות הרצון מהתנהלות משרד החינוך ובית הספר על כל המשתמע מכך".

תגובות

מומלצים