רעיונות לאטרקציות לילדים בחול המועד פסח

אחד מהחגים הכי חשובים ויפים שיש לנו בישראל זה כמובן חג הפסח, ומעבר לחשיבות המסורתית שלו זה חג נפלא גם בגלל מזג האוויר ואפילו בגלל החופשה.

23.03.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
רעיונות לאטרקציות לילדים בחול המועד פסח

חופשת הילדים והנוער מבית הספר בדרך כלל מבורכת, כי מי לא היה רוצה להתנתק קצת מחיי השגרה ולעשות דברים אחרים? עם זאת, נשאלת השאלה מה כדאי לעשות עם הילדים במשך כל כך הרבה ימים שבהם הם לא הולכים לבית הספר? זה נכון שבימים הראשונים זה נחמד כי אפשר לבלות ביחד, אך ככל שעוברים הימים החופשה נראית ארוכה יותר ואנחנו, ההורים, מתחילים לאבד את הצפון. נשמע לכם מוכר כי זה גם מה שקורה לכם בדרך כלל כשהילדים בחופשה? אם כך, כדאי שתדעו שיש היום שלל אפשרויות של פעילויות שיכולות להתאים לחופשת הפסח, בין אם מדובר על פעילויות לילדים קטנים ובין אם מדובר על פעילויות לנוער.

לא רק פסטיבלים

הדבר הראשון שרוב ההורים חושבים עליו כשהם חושבים על פעילויות ורעיונות לבילויים עם הילדים, אלה כמובן הפסטיבלים השונים ברחבי הארץ. ואכן, ממש כפי שבחיפה יש פסטיבל של הצגות ילדים כך בהרבה מקומות אחרים בארץ יש פסטיבלים בנושאים שונים. לכן, הדבר הראשון שכדאי יהיה לעשות הוא לבחון איזה סוגים של פסטיבלים יש באזור שבו אתם גרים, אך לא בכך די. למה שלא תיקחו את הילדים גם לרכיבה על סוסים? או אולי לטיולי ג'יפים באזורים שונים בארץ? מעבר לכל אלה, תוכלו גם לפנות אל חברות מקצועיות שעוסקות בכל התחום של משחקי גיבוש לנוער ולהזמין מהן שירות, כי חברות כאלה הרבה פעמים יכולות לספק לנו את הפתרון הכי טוב למצב.

תכננו את החופשה מבחינה כלכלית

כל מי שחושב על רעיונות שונים לאטרקציות לילדים ולנוער בחול המועד פסח, חושב גם על ההוצאה הכלכלית, ובצדק. האמת היא שזה לא משנה אם תרצו לקחת את הילדים שלכם לסדנאות שוקולד, לשייט או אפילו למשחקי מלחמה באזורים שונים בארץ, כי בכל מקרה זה תמיד יעלה כסף. אי אפשר להתחמק מכך ובהחלט אפשר להבין מדוע כל אדם שעובד היה רוצה לעשות הכול כדי לצמצם כמה שרק אפשר את העלויות בזמן חופשת הילדים.

כדאי לדעת שהיום אתם יכולים לשלם הרבה פחות על כל פעילות מאתגרת, בין אם אתם רוצים לקחת את הילדים לגן החיות ובין אם אתם רוצים לקחת אותם לטיולי טבע.

אין שום סיבה בעולם שבגלל החופשה של הילדים אתם צריכים להיכנס להוצאות כלכליות גדולות כל כך ובטח שאתם לא צריכים להיכנס לחובות. אם חשוב לכם לא לחרוג מהתקציב שלכם כדאי יהיה להחליט מראש כמה אתם מוכנים להשקיע בכל הפעילויות שאליהן תיקחו את הילדים שלכם בפסח, כי זו דרך טובה שתעזור לכם להישאר בשליטה.

משחקי גיבוש

תגובות

מומלצים