כלה צעירה בהרבה מבעלה

רציתי לקחת אתכם למקום בו אני נמצאת, בעל בגיל של אבא הבנתם טוב מה אני אומרת, לישון לאכול לישון עם אדם בגיל של אבא, זו אני ולמה בחרתי במצב זה ומה אני מרגישה, רציתי באמת לספר.

24.03.2016 מאת: הכלה
כלה צעירה בהרבה מבעלה

להיות צעירה שמעולם לא הרגישה אהבה ומגיעה לגיל כזה של בגרות ופתאום להתחתן עם אדם מבוגר יש לזה הרבה יתרנות והרבה חסרונות והכל ביחד נותן לי להרגיש מבולבלת ועצובה.

הכל קשור לכסף ובעיקר בריחה ממצב, בשביל זה מחליטה בחורה להתחתן עם גבר מבוגר בגיל ואין סיבה אחרת למה בחורה מסכימה לזה.

אני בחורה בת 29 יפה רעננה מלומדת ובעלת אופי מיוחד שמגיעה מהכפר לכפר חדש שמוגדר אחרת מהמקום בו גדלתי וזה בסדר גמור כי כאן יש לי הכל יותר ממה שהיה שם.

בגלל האופי שלי שלא הסתכלתי והתעניינתי בגברים גם שחיפשו אותי לא רציתי בהם כי חשבתי שזה לא נכון, כך חינכו אותי, אבל מהר מאוד הבנתי שפספסתי את הרכבת, ואני כבר בת 25 ואין סיכוי במקום בו אני נמצאת למצוא גבר שיסכים להתחתן איתי בגילי כי זה מבוגר בשבילם.

השנים עוברות ואני מתבגרת ואז בעיות הלחץ והדחף של המשפחה שלוקחים אותי כמו גל לכאן ושם ואיתם מגיעות ההשפלות ופליטות הפה של המשפחה, הכל ביחד משגע ונותן הרגשה שעכשיו צריך לברוח מכאן וכמה שיותר מהר.

בזמנים הקשים שאני עוברת מגיעה הצעה ואני מבלי לבדוק מסכימה מתוך הבנה שזה יכול להיות יותר טוב ואני הולכת להיות יותר מאושרת למרות הפרשי הגיל ואז הכל משתחרר, אבל דבר אחד לא נתפס אצלי איך יהיה החיבור שלנו.

בחורה בגילי שמתחתנת עם אדם בוגר החתונה שונה והכל נעשה בצורה מבוקרת וללא הרבה רעש ובעיקר בלי שמחה כי זה נעשה כך בגלל שרצו חיבור בין בחורה צעירה לגבר בוגר שכבר עבר הרבה בגילו.

אני חייה בעולם של חושך שקרים ואין לי הנאה בכלום, את כל זה רציתי שתדעו ואת האמת שלי לעולם לא תדעו מה אני חושבת לעשות.

להמחשה

תגובות

5. בחור לפני 8 שנים
למספר 4 הרגת אותי
4. דילאוי לפני 8 שנים
נסיון
3. מדליה לפני 8 שנים
תזהרי!זה לא משחק ילדים
2. בחורה לפני 8 שנים
יותר ויותר בחורות הולכות עם מבוגרים
1. עאדל לפני 8 שנים
מזל טוב

מומלצים