כך תבחרו אינסטלטור טוב

אין זה סוד, כי בעידן של היום אפשר לומר די בוודאות, כי בחירת אינסטלטור טוב דומה לבחירת רופא שיניים טוב. בשני המקרים הללו עד שאין תקלות לא חושבים על זה בכלל, וכאשר יש תקלה כמובן שעל פי רוב נכנסים ללחץ וממהרים לחפש אחר איש מקצוע אמין וזמין שיגיע במהירות ויפתור את הבעיה בצורה מקצועית ביותר.

27.03.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
כך תבחרו אינסטלטור טוב

חשוב לציין, כי אין צורך להכנס ללחץ, ואין צורך למהר ולהתקשר לאינסטלטור האחרון אשר הדביק לכם מגנט על דלת הבית .... כאשר יש תקלה במערכת המים בבית, יש לקרוא לחברה מקצועית מיומנת ומנוסה אשר תוכל להתמודד עם כל תקלה במהירות וביעילות.

הטיפים של פורטל האינסטלציה למציאת שרברב טוב

פורטל האינסטלציה היא חברה מנוסה וותיקה אשר מתמחה בכל עבודות האינסטלציה, ועושה שימוש בכל הכלים והמכשירים המתקדמים ביותר לצורך של איתור תקלות ולתיקונן באופן המקצועי ביותר. פורטל האינסטלציה פועלת באיזור השרון והמרכז, והיא נותנת שירות 24 שעות ביממה למעט ימי חגים ושבתות. פורטל האינסטלציה היא הבחירה הנכונה מכל הסיבות הנכונות.

שירותי החברה

פורטל האינסטלציה היא בעלת וותק של 18 שנים בתחום זה, ובין לקוחותיה נמנים לקוחות עסקיים, מוסדות שונים, לקוחות פרטיים וועדי בתים. החברה מעסיקה אנשי מקצוע אשר עברו הכשרה מקצועית בלבד, והיא עושה שימוש במכשירים מודרנים בעבודותיה השונות.
השירותים אשר מעניקה החברה הם:
• פתיחת סתימות בעזרת מכשור חשמלי מיוחד
• איתור נזילות ורטיבות בעזרת מצלמה תרמית משוכללת
• התקנת כלים סניטרים, החלפת כיורים, אסלות, ניאגרות וכדומה
• פתיחת סתימות בביוב
• החלפת קווי מים וביוב
• צילום בצינורות הביוב עם מצלמה בעלת סיב אופטי

אינסטלטור טוב לא נמדד רק במחיר

פורטל האינסטלציה עובדת מול כל חברות הביטוח בארץ, ונותנת דוח מפורט של הנזק הקיים והטיפול אשר נדרש כדי לתקן אותו. החברה ידועה במתן שירות מהיר ואמין ועובדיה מגיעים לביתכם כאשר הם מצויידים בכל המיכשור והכלים הנחוצים כדי להתמודד עם כל תקלה בו במקום.  אנו גאים בשירות האמין והמהיר שלנו, ויוכלו להעיד על כך אלפי הלקוחות שכבר עבדו איתנו וממשיכים לעבוד איתנו במשך שנים.

פורטל האינסטלציה זה אנחנו

פורטל האינסטלציה עוסק במתן שירותי אינסטלציה מתקדמים במגוון סוגי תחומים.  אנו מעניקים שירותי עבודה עברית - כחול לבן . את שרותינו אנו מעניקים ללקוחות עסקיים ופרטיים כאחד, אך יחד עם זאת אנו מעניקים שירות מיוחד למוסדות ולוועדי בתים, אשר להם צרכים מוסדיים. אנו זמינים 24 שעות ביממה, 6 ימים בשבוע (לא כולל שבתות וחגים).

אז צריכים אינסטלטור אמין ואיכותי? פנו עוד היום לאתר פורטל האינסטלציה וקבלו שירות מקצועי.

פורטל האינסטלציה

תגובות

מומלצים