הצעות לבילויים בצפון הישראלי היפה והאותנטי

צפון הארץ הוא חבל ארץ מקסים שמושך אליו מבקרים ישראלים ותיירים שרוצים ליהנות מאזור טבע ירוק שופע צמחיה ומים. הצפון מציע מגוון אתרים שאפשר לבקר בהם, ליהנות מפעילויות עם כל המשפחה.

30.03.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
הצעות לבילויים בצפון הישראלי היפה והאותנטי

לחוות הרפתקאות, לצאת למסע היסטורי אל העבר ואפילו לסעוד במסעדות מצטיינות לאורך הדרך.

אם אתם מחפשים מלונות בצפון, באזור הגליל התחתון, הגליל המערבי או חיפה, בוודאי תשמחו לדעת שממתינות לכם לא מעט אטרקציות מקומיות, שיבטיחו לכם בילוי כיפי וחוויתי בכול עונות השנה.

בילוי בגליל התחתון

הר תבור

הר תבור ממוקם בגליל התחתון, צפונית לעפולה, כ-500 מטרים מעל לעמק יזרעאל, ומבטיח נופים מדהימים לעבר האזור כולו. כשתיסעו במעלה ההר תוכלו לחוות את הרוח הקרירה בפסגת ההר ולהתרשם מהנוף עוצר הנשימה.

ואם אתם מחפשים טיול רגלי, אפשר לצאת ברגל מכוכב הירדן לכפר תבור: לכוכב הירדן אפשר להגיע מכביש 90 שעולה מצומת צמח בית שאן, או ממושב מולדת, דרך כביש 717. מזרח הגליל התחתון הוא אזור יפהפה לטיולים רגליים – נחל התבור שזורם לכנרת הוא יעד מדהים. המסלול, שאינו מעגלי, ייקח אתכם לאחד האזורים היפים ביותר במדינה ויאפשר לכם לשלב מסע בטבע עם סיפורים היסטוריים מעניינים.

מוזיאון המרציפן

למרגלות הר תבור, ליד מטעי השקדים בכפר תבור, נמצא מוזיאון המרציפן. במוזיאון תערוכה של פסלים ממרציפן. המבקרים יכולים להתנסות בעצמם בייצור מרציפן ולהשתתף בסדנת פיסול במרצפן. בנוסף, במקום משחקייה שמתאימה לילדים צעירים.
בילוי בגליל המערבי

סנפלינג במערת קשת

אם אתם מחפשים ספורט אתגרי, תוכלו ליהנות מסנפלינג מתוך קשת האבן הטבעית במערת קשת. זהו אחד מאתרי הסנפלינג המרהיבים ביותר בישראל, בגלל המערה הגדולה שתלויה על פי תהום, ובגלל הנוף הפנורמי שנשקף מהמקום אל הים התיכון והגליל. היתרון המשמעותי של מערת קשת הוא שגם בני המשפחה הפחות הרפתקניים יכולים ליהנות כאן מפיקניק כיפי, מטיול לאורך השבילים ומסתם שלווה ורוגע. המערה נמצאת בפארק אדמית.

נקרות ראש הנקרה

אחת החוויות המיוחדות בישראל, הוא ביקור בנקרות ראש הנקרה. סלעים לבנים, ים מדהים ביופיו, גשר על המצוק שמטריף את החושים ורכבל שמוריד אתכם מהצוק למטה אל תוך הנקרות המופלאות עם נתזי המים שמתפרצים לפעמים בשצף קצף. זוהי אטרקציה בעלת יופי ייחודי בכול שעות היום, אבל בעיקר בשקיעה. אורך המסלול בנקרות הטבעיות הוא כ-200 מטרים.

אוניברסיטת חיפה

ביקור באוניברסיטת חיפה שנמצאת בנקודה אסטרטגית במרומי הר הכרמל, הוא הזדמנות לא רק להתפעם מהנוף, אלא גם לבקר במוזיאון ראובן ואדית הכט שהכניסה אליו היא חינם. מהקומה ה-30 במגדל אשכול תזכו במבט פנורמי חד פעמי, ואל תדאגו – יש מעלית שתעלה אתכם למעלה. אגב, אם אתם כבר באוניברסיטה, נסיעה קצרה תביא אתכם לעולם אחר לגמרי, לשני יישובי הדרוזים מסבירי הפנים דליה ועוספיה. הזדמנות לאכול במסעדות דרוזיות טעימות ולקנות מזכרות מקומיות.

גן האם בחיפה

במרכז הכרמל, ממש ליד תחנת הכרמלית העליונה ביותר, תוכלו לגלות את הגן הירוק והמוצל, שבו אפשר להשתרע על הדשא וליהנות ממנוחה נעימה, ואף לבקר בגן החיות התנכי במקום.

מלון בצפון

תגובות

מומלצים