השחיתות במגזר הדרוזי תמשיך לעוד הרבה שנים

החברה הכפרית הדרוזית במשך שנים חיה בתנאים קשים ולמרות הכל ידעה לשמור על הכבוד ועל הערכים, עכשיו נחשפים לשחיתות החוגגת במוסדות העדה הדרוזית בידיעת ובשותפות כל הגופים הממסדיים.

05.04.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
השחיתות במגזר הדרוזי תמשיך לעוד הרבה שנים

כאשר כספים רבים המועברים למוסדות הציבוריים בכפרים נעלמים בכל מני דרכים ולא מגיעים ליעדם, זו לא שחיתות ומעילה בכספי ציבור?

כאשר אדמות ושטחים ציבוריים עוברים לבעלות פרטית ולכל מני קרובים לשלטון, זו לא שחיתות?

כאשר משתמשים בכספי הציבור לצרכים אישיים ולטובת עסקים שנותנים בתמורה שירות סודי לאותם נבחרי ציבור, זו לא שחיתות?

כאשר פוליטיקאים, עורכי דין, רואה חשבון, פעילים, מורים, כנופיות, אנשי דת, בעלי עסקים גדולים וקטנים, אנשי חוק ומשטרה, עובדים יחד, זו לא שחיתות?.

המדינה ושלטונות החוק בישראל מכירים טוב את אופן העבודה במגזר הדרוזי ומי הם אותם מושחתים, שברגע יכולים לעצור את המצב הקיים, אבל לא עושים כלום לעצור את המצב שהוביל את הכפר למצב בו קיים היום.

העם בסה"כ רוצה לחיות בטוב, גם האוכלוסייה הדרוזית, רבים עובדים בעבודה בסיסית במשכורת מינימום וחיים את היום יום שלהם, ויש כאלה שבאים ממשפחות חלשות ביותר שרעבות לכסף ורכוש ורוצים להתעשר ולא מעניין אותם איך, אז משתלטים עליהם המושחתים ומגייסים אותם לסחור להם בעסקים שלהם.

תביטו מסביב ותבינו אנשים רבים שלא היה להם מה לאכול, היום הם מובילים עסקים בהשקעה גדולה, מאיפה הכסף הגיע ולטובת מי הם עובדים, זה קל מאוד להבין.

בעלי הון שמעלו באימון הציבור והכספים הרבים שהעלימו מחשבונות התושבים, עכשיו מרחיבים את האחזיה בשלטון המקומי ובכל מה שיכולים לקדם ולהרחיב בו את הונם האישי שבמקרים מסוימים נאמד במיליונים.

שלטונות החוק יודעים הכל, שלטונות המס יודעים הכל, הפרקליטות ובתי המשפט יודעים הכל, אבל לא עושים דבר כדי לעצור את השחיתות בכפר הדרוזי, כי האינטרס שהדרוזים ישארו במצב בו נמצאים והמבין מבין מה מרוויחה המדינה מהדבר הזה.

במקביל, המדינה לא מבינה שכאן המיעוט המושחת גורם נזק גדול לציבור ולעדה שלימה שהולכת ומתרסקת בגלל אותם מושחתים שבאים מכל הסקטורים.

זמנית המושחתים חוגגים ונהנים ושלטונות החוק סותמים את הפה כי חלקם הגדול שותף לזה.

חברה

תגובות

14. העמותה למעקב וביקורת בעספיה לפני 8 שנים
צודק הכתב אך לא רק...
13. סיף לפני 8 שנים
לחסל את השחיתות זה חלק מהזכויות!!
12. סבר איוב לפני 8 שנים
שחיתות
11. דרוזי לפני 8 שנים
בעלמה
10. סובחייה לפני 8 שנים
דל אל וואוי אבדאן מא ימשי דוגרי
9. אזי חוק לפני 8 שנים
אזי חוק אזי בטיך
8. דילאוי לפני 8 שנים
איפה אין ??
7. הגון לפני 8 שנים
צריך למצות את הדין עם כל המושחתים
6. חלבי לפני 8 שנים
עידה הדרוזית
5. אימא לילדים לפני 8 שנים
לא לדאוג
4. חלבי קוח לפני 8 שנים
כולם יודעים מי המושחתים הדרוזים
3. דלאוי חור לפני 8 שנים
הכתבה נכונה מאוד
2. דרוזי לפני 8 שנים
שלום לכולם
1. אייל לפני 8 שנים
להתחיל מהרש

מומלצים