שי מקורי לחג לעובדים

חגי ישראל הם תמיד סיבה למסיבה. גם במקומות העבודה השונים נוטים לציין אותם בדרכים שונות: החל מהרמת כוסית צנועה ועד לאירוע המוני פי כמה.

12.04.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
שי מקורי לחג לעובדים

מעסיקים רבים יודעים כי על מנת לשפר את שביעות הרצון של העובדים שלהם, לחזק את הקשר שלהם לחברה או פשוט לפנק אותם על העבודה הקשה שהם משקיעים בה בכל ימות השנה, רכישה של מתנה לחג היא רעיון מצוין. אבל איך בוחרים שי לחג שיהיה מכובד, שימושי ורצוי שגם מקורי? הנה מספר הצעות מעניינות שיעשו לעובדים שלכם חג שמח באמת.

אלכוהול ופירות

אחד ההיבטים החגיגיים של מועדי ישראל בא לידי ביטוי בעובדה, שאלכוהול הוא מצרך חובה בחגים רבים בלוח השנה. לכן, ניתן בהחלט להעניק משקאות אלכוהוליים בתור מתנה לחג לעובדים, מה שבוודאי ישמש אותם בימי החג ו"יעשה שמח". רכישה של בקבוק יין או שמפניה, עם או בלי תוספות אחרות, תהווה תמיד פתרון טוב למתנה.

לא רק על אלכוהול מדברים חגי ישראל, אלא גם על מאכלים מיוחדים. הדוגמא המובהקת ביותר לכך היא משלוח המנות של פורים, אם כי ברור שהתמונה לא מסתכמת בו. אפשר להעניק לעובדים מארזים מהודרים ובהם שלל פינוקים: רעיון מוצלח היא לרכוש סלסלות או מגשי פירות וירקות חתוכים - מתנה הנחשבת ליפה מבחינה אסתטית, טעימה וגם בריאה.

גאדג'טים

עובדים רבים בישראל, ועל אחת כמה וכמה כאלה בחברות צעירות או בתחום ההייטק, פשוט מתחברים לגאדג'טים ולחידושים טכנולוגיים מעניינים: בכל שנה אפשר למצוא חידושים מעניינים, חלקם הופכים לרמת טרנד של ממש. מעבר לעובדה שפריטים אלה נתפסים כ"מדליקים", רבים בהם יכולים להיות מאוד שימושיים עבור העובדים. בין הדוגמאות המוצלחות ביותר אפשר להצביע על רובוט מסאז'ר, קוצץ ירקות מתקדם, שואב אבק שולחני בצורות שונות, "כותל" לתליית פתקים ועוד.

שוברי מתנה

לעיתים, ההחלטה הכי טובה הנוגעת למתנות לעובדים היא פשוט לתת להם להחליט מהי המתנה המועדפת עליהם. בחירה מקובלת כיום היא לרכוש שוברי מתנה ובילויים עבור העובדים, בהם מגוון רחב של אפשרויות, במאות מקומות בכל רחבי ישראל: ארוחות במסעדות, פינוקי ספא, כרטיסים זוגיים לקולנוע ועוד. בדרך זו אפשר שלא "לכפות" על העובד מתנה מסוימת, אלא פשוט להציע לו מגוון אופציות, שהוא יכול להחליט לגבי אופן מימושן ומועד המימוש.

דגשים חשובים בבחירת המתנות

הרעיונות שהובאו כאן הם חלק קטן משלל האפשרויות הקיימות בתחום, מה שמעלה את סוגיית הצורך להשקיע מחשבה במתנה הראויה. הבחירה עצמה צריכה להתבצע תוך הכנסת משתנים מגוונים לתוך המשוואה. זה מתחיל עם מספר העובדים והמאפיינים הכלליים שלהם, מה שמגדיר הן את התקציב (לרוב, ככל שמספר העובדים גדול יותר כך בוחרים במתנות מכובדות, אך צנועות יחסית מבחינה כלכלית) והן את אופי המתנות. סקירה ראשונית של התחום, או אפילו קבלת רעיונות מוצלחים למתנה, ניתן לעשות דרך האינטרנט או בביקור ישיר בחנות ייעודית.

שי מקורי לחגים

תגובות

מומלצים