עוד תפיסה של שני טונות בשר שאינו ראוי למאכל אדם

משטרת ישראל ממשיכה לסייעה לפקחי יחידת הפיצוח החקלאי של משרד החקלאות, בפעילות שמבצעים בעסקים המוכרים בשר, לאיתור בשר ללא פיקוח וטרינרי ע"מ לוודא שהבשר ראוי למאכל, במהלך בדיקה בעסק באום אל פאחם נתפסו 2 טונות של בשר שאינו ראוי למאכל אדם.

12.04.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
עוד תפיסה של שני טונות בשר שאינו ראוי למאכל אדם

שוטרי תחנת אום אל פאחם סייעו לפקחי יחידת הפיצוח החקלאי באכיפה בעסקים באום אל פאחם, יחד הצליחו לשים את היד על 2 טון בשר שאינו ראוי למאכל אדם, הבשר שנתפס נשלח להשמדה.

הבעלים זומן להמשך חקירה של פקחי יחידת הפיצוח.

המלחמה של משרד הבריאות ופקחי משרד החקלאות נגד מעבירי הבשר לכפרים ולערים בישראל, מתחום הרשות הפלסטינית או מכפרים בארץ שלא בודקים את החיות לפני שחיטה, יתכן שהחיה חולה, או שהבשר נגוע וכל דבר אחר, הבעיה העיקרית זה שהבשר הנ"ל לא מאוחסן בקירור כלל ואז הבשר מועבר עם אחוז חיידקים גדול, לבתי הלקוחות שלא מבינים, או יודעים דבר, על מקור הבשר.

גם כאשר קונים מאטליז שאתם מכירים טוב, תבקשו את אישור כשרות הבשר ומאיפה הגיע, כי לצערנו הרב, הבשר הנ"ל לא מגיע רק לאולמות וגני אירועים ומסעדות, אלא גם לצרכנים הבודדים בכל מקום ובמיוחד בכפרים הערבים, שלא מבחינים או שואלים שאלות על איכות הבשר.

יחידת הפיצוח במשרד החקלאות, מג"ב ומשטרת ישראל, פועלים מסביב לשעון לאתר את המקומות בהם סוחרים בבשר מלוכלך, למען בריאות הציבור.

תפיסת בשר

תגובות

1. אבא לילדים לפני 8 שנים
מפחיד את כולם

מומלצים