ג'יהאד שיח' ח'ליל מקום שני ארצי בתחרות סרטונים של מכון ויצמן

ג'יהאד שיח' ח'ליל מחט"ב אבן סינא, נצרת במקום ארצי שני ארצי בתחרות סרטונים מדעיים של מכון ויצמן, מנהלת המחוז ד'ר אורנה שמחון:''אני מברכת מעומק הלב את התלמידה ג'יהאד שיח' ח'ליל מחט"ב אבן סינא, נצרת, על זכייתה במקום ארצי שני בתחרות סרטונים מדעיים של מכון ויצמן למדע, זו גאווה גדולה למחוז הצפון בכלל ולבית הספר בכלל ''.

13.04.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
ג'יהאד שיח' ח'ליל מקום שני ארצי בתחרות סרטונים של מכון ויצמן

דובר המחוז, דויד גורלי מציין כי טקס חלוקת הפרסים  התקיים זה מקרוב במכון דוידסון במכון ויצמן, במסגרת שבוע החינוך המדעי כאשר התלמידה הזוכה קיבלה תעודת הוקרה ופרס על זכייתה במקום השני, ובכלל זה זכאות לכניסה בחינם למוזיאוני המדע ברחבי הארץ.

יצוין כי לקראת שבוע החינוך המדעי, השתתפו תלמידי כיתה ז', מסלול המצוינות המדעית, בחט"ב אבן סינא נצרת, בתחרות סרטונים מדעיים של מכון וייצמן למדע. כל משתתף נתבקש לערוך ניסוי קצר ולתעדו. מטרת התחרות היא לחבר את הציבור הרחב למדע, לקסם ולעוצמה שבו, לרלוונטיות שלו לחיי היומיום של כולנו, ולהציף את חשיבות החינוך המדעי לכלל האוכלוסייה.

מנהלת בית הספר , אימאן פאהום : ג'יהאד שיח' ח'ליל, תלמידת כיתה ז', מסלול המצוינות המדעית, זכתה החודש במקום שני ארצי בין חט"בים ערביים ויהודים. ג'יהאד הביעה שמחה וגאווה על הישגיה, והודתה להוריה ולרכזת המדעים, המורה אמל חביבאללה על העידוד והתמיכה שלהם, ולי, כמנהלת ,  על היוזמה  לפתיחת כיתת המצוינות המדעית כי בזכות התיגבור של שעות הלימוד והחדשנות בדרכי ההוראה, התלמידים זוכים ללמוד מדעים בצורה חווייתית, עם ניסויים, משחקים, ולמידה חוץ כיתתית ''.

מפקח בית הספר , חאלד חיג'אזי שיבח את צוות המדעים בביה"ס, בראשות  הרכזת אמל חביבאללה, על עמלם הרב, ואת התלמידים על השקדנות בלימודים.

יש לציין כי כיתת המצוינות המדעית נפתחה במטרה להרחיב את המענה הדיפרנציאלי שמעניק בית הספר לתלמידיו, כדי להובילם ממיצוי למצוינות, ולעודדם להצטרף למגמות מדעיות בתיכון.

כיתת המצוינות המדעית בביה'ס  נפתחה בשיתוף עם עיריית נצרת ומכון ויצמן למדעים.

זוהי הכיתה הראשונה שנפתחה בעיר נצרת ובסביבתה , במגזר הערבי. בשנה הבאה יתרחב המסלול ויכלול גישה חדישה בהוראת המדעים, שיטה פורצת דרך ביוזמת מנהלת ביה"ס ובשיתוף הקרן לעידוד יוזמות חינוכיות מפרש.

תגובות

מומלצים