בית הספר הריאלי בחיפה מגייס מורים מהעדה הדרוזית

הנהלת בית הספר הריאלי הגיעה למרכז ריאן עספיא-דלית אל כרמל, על מנת לפגוש את המורים והמורות ולגייסם לקריירה של הוראה בבתי הספר היסודיים, חטיבות הביניים והתיכון של הריאלי.

14.04.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
בית הספר הריאלי בחיפה מגייס מורים מהעדה הדרוזית

שיתוף פעולה ייחודי בין מרכז ריאן דרוזים-צ'רקסים המופעל על ידי אלפנאר ובין בית הספר הריאלי בחיפה מניב יום גיוס לבית הספר בקרב עובדי הוראה של העדה.

אחסאן הנו, מנהל תוכנית ריאן דרוזים צ'רקסים: "ירידים מסוג זה פותחים אפשרויות תעסוקה חדשות ומגוונות למורים בחברה הדרוזית והצ'רקסית ואילו בתי הספר זוכים למועמדים איכותיים שגם תורמים לגיוון התעסוקתי בבית הספר."

אלפנאר הוקמה כתוצאה מיוזמה ממשלתית בהובלת משרד הכלכלה, משרד ראש הממשלה, וג'וינט ישראל ובשותפות עם קרן יד הנדיב, כמענה לצורך בגוף שיקים פעילות לשילוב ערבים בתעסוקה בעסקים בישראל. זהו מיזם חברתי שקם מתוך ולמען החברה הערבית, במטרה להעצים ולפתח את כוח העבודה, לשלבו בתעשייה בישראל ולאפשר לו קריירה ופרנסה מכובדת ובטוחה.

ד"ר יאסר חוג'יראת, מנכ"ל אלפנאר: "המרכזים שלנו פועלים על מנת לשלב את החברה העברית, הדרוזית, הצ'רקסית והבדואית בשוק העבודה הישראלי. אני מברך על כך שבית הספר הריאלי ממשיך במסורת של גיוון בצוות המורים ושפנה אלינו על מנת לבצע גיוס איכותי לשורותיו".

 

 גיוס מורים

 

גיוס מורים

תגובות

1. דליה לפני 8 שנים
כל הכבוד

מומלצים