טיולי טבע לגלבוע עם רייזרים

על מפת ישראל, אזור הגלבוע נחשב לאטרקטיבי במיוחד לטיולים. רכס הרים זה, הממוקם בצפון השומרון, מציע את הנופים המרהיבים ביותר שיש בישראל. ב-18 הקילומטרים שלו ניתן למצוא צמחייה עבותה, סלעים מסוגים שונים, מגוון מעיינות שופעים, בעלי חיים נדירים ועוד.

18.04.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
טיולי טבע לגלבוע עם רייזרים

טיול בטבע המרהיב המאפיין את האזור הוא חובה עבור כל ישראלי - גם עבור מי שחשב שהוא כבר ראה את כל מה שיש לארץ שלנו להציע.
המאמר הנוכחי מתייחס לאפשרות שהפכה בשנים האחרונות לטרנד של ממש בתחום הטיולים בישראל- טיולי רייזרים, אשר אזור הגלבוע מתאים להם כמו כפפה ליד.

קווים לדמותם של הרייזרים

עוד לפני שמתייחסים לטיולי הרייזרים בגלבוע עצמם, חשוב להתייחס למאפיינים העיקריים של כלי התחבורה הזה. רייזר הוא למעשה שילוב בין טרקטורון לרכב פנאי: זהו דגם ה-RZR של חברת פולאריס, העומדת בחוד החנית בתחום בעולם. מאז שנת 2009, בה הושק דגם הרייזר הראשון, הוא עורר תשומת לב אדירה בעולם, כשחובבי הטיולים הבינו כי הוא יכול בהחלט לשנות את חוקי המשחק בתחום.

רייזר נחשב לרכב שמצליח להתמודד היטב גם עם תנאי הנסיעה המורכבים ביותר שיש: עליות וירידות, סלעים, מים ועוד. זהו בדיוק אופי המסלול המאפיין את אזור הגלבוע, ומכאן האטרקטיביות של הרייזר לביצוע טיולים באזור. זאת ועוד, באמצעותו ניתן להפוך מסלולים שפעם היו בלתי אפשריים לביצוע לאופציה סבירה בהחלט, כשחווית הנהיגה היא המלאה ביותר שיש. העובדה שהרייזר כולל בתוכו מספר חידושים ופיתוחים טכנולוגיים, המשפרים את בטיחות הנסיעה, מאפשרת שקט נפשי לכל אורך הנהיגה. בין השאר, מדובר כאן על בלמים איכותיים מאד, על הגה כוח הפועל בצורה אלקטרונית ועוד.
יתרון משמעותי נוסף של הרייזר הוא שלמרות כל אלה, הוא מצליח לשמור על פשטות תפעולית. אין צורך בהכשרה מיוחדת וגם לא בקילומטראז' ארוך בשטח על מנת לתפעל היטב את הרייזר. נהג ממוצע, עם רישיון נהיגה סטנדרטי, יוכל בוודאי להשתלט על הרייזר תוך פרק זמן קצר.

מגוון רחב של אפשרויות טיול

ההתאמה של טיולי רייזרים לגלבוע, כאמור, היא מלאה. כאשר מתחילים לתכנן טיול ומתמקדים בפרטי המסלול, מבינים כי יש מגוון רחב של אפשרויות. אזור הגלבוע מציע המון אטרקציות ומוקדי עניין, אשר ניתן לעבור ביניהם במהלך טיול אחד. זאת הסיבה שהחברות המציעות טיולי רייזרים בגלבוע מאפשרות לבחור בין מספר מסלולים, או אפילו מרכיבות מסלול "מאפס" על פי רצונות המשתתפים.

טיולי רייזרים בגלבוע נבדלים ביניהם גם במשך הטיול. אפשר לבחור בטיול קצר יחסית, בן מספר שעות, המאפשר טעימה מחלק ממוקדי העניין המרכזיים של האזור, יחד עם התנסות בנהיגה על גבי הרייזר עצמו. לצד זה, יש טיולים מקיפים הרבה יותר, הנמשכים מספר ימים וכוללים לינה בשטח. אבחנה נוספת שניתן לעשות היא אוכלוסיית היעד של הטיול, כאשר ברור שטיול למשפחות יהיה שונה במהות שלו מטיול לחובבי אקסטרים, המנוסים כבר ברכיבת שטח.

טיולי טרקטורונים

תגובות

מומלצים