דיני עבודה לגבי עובדת בהריון

עובדת בהריון עו"ד דיני עבודה חיפה, כאשר עובדת מגלה שהיא בהריון מדובר במרבית המקרים באירוע משמח ומרגש מבחינתה, אין טעם להכחיש שמבחינת המעביד החדשות טובות פחות, העובדת תוגבל בקרוב מבחינות מסוימות כגון נסיעות ליעדים מרוחקים או עבודות פיזיות קשות

21.04.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
דיני עבודה לגבי עובדת בהריון

לאחר תקופה נוספת היא תעדר מן העבודה לתקופה קצרה יותר או פחות, ויש למצוא מחליף. משרות קצרות מועד הן קשות לאיוש, וקשה להכשיר עובדים לעבודה ראויה בפרק זמן קצר.

אם את בהריון ומרגישה שמצבך בחברה התערער ועשויים לפטר אותך בעתיד הקרוב זה הרגע לחפש עו"ד דיני עבודה חיפה לא לחינם המחוקק זיהה וראה את ניגוד האינטרסים הגלום ברגע הזה. מצד אחד את זקוקה להכנסה שלך יותר מתמיד. מן הצד השני המעסיק עשוי לחפש דרכים לפטר אותך כדי לפטור את עצמו מכל הקשיים שתוארו למעלה.

עו"ד דיני עבודה חיפה

ברור, מעסיקים רבים מתנהגים בהוגנות ומבינים שחוקי ההריון והלידה מגנים על החברה כולה ומאפשרים התנהלות תקינה במצב של אתגר נקודתי. ובכל זאת, את עשויה למצוא את עצמך במצב לא פשוט ואין שום מניעה להתייעץ עם עו"ד דיני עבודה חיפה כדי להבין לעומק את הזכויות שלך ואת האפשרויות העומדות בפני המעסיק בהתנהלותו מולך.

מן הצד השני, חשוב לזכור שגם המעסיק שתואר למעלה עשוי לפגוש עובדת שמשתמשת בהריונה כאמצעי סחיטה ואינה מתנהלת בצורה תקינה או הוגנת. לא מדובר במצב שאין לו תקנה.

עו"ד דיני עבודה חיפה יכול להעניק ייעוץ במשבר מן הסוג הזה ואולי תופתעו לגלות שישנן דרכים לפתור את המצבים האלו לשביעות רצונכם. אישה הרה אכן מוגנת על ידי החוק בצורה נוקשה ביותר, אך אין משמעות הדבר שהיא חסינה בכל תסריט ושיש באפשרותה להתנהג בצורה ככל העולה על דעתה.

כמו בכל מצב של סכסוך עבודה, עו"ד דיני עבודה חיפה צריך להוות כתובת בשלב מוקדם ככל האפשר כדי שהדברים לא ייצאו משליטה וכדי לא לבצע בתום לב עבירות על החוק. חשוב לתעד בקפידה את ההתנהלות מול העובדת, ולנסות לפתור כל קונפליקט בצורה בונה וחכמה. צריך לזכור שהעובדת נמצאת בתקופה לא פשוטה ולנסות ללכת לקראתה במידת האפשר.

מן הצד השני, העובדת עצמה חייבת להבין שהמעסיק, במיוחד בעסקים קטנים, תלוי בה במידה רבה וגם הוא נמצא בלחץ ונדרש להתמודד עם מצב מורכב.

כאשר אתם בוחרים עו"ד דיני עבודה חיפה בנושא הרגיש של סכסוך עבודה עם עובדת הרה, חשוב לבחור באדם מקצועי, מיומן ומנוסה שיוכל ללוות אתכם בדרך לפתרון.

דיני עבודה חיפה

תגובות

מומלצים