הבורסה לזהב משרישים מנהגים

לרגל עונת השמחות והחגים הבורסה לזהב עוספיה משרישה את תרבות הענקת תכשיט הצמיד המפורסם "سحابات ذهب" ומציגה מגוון רחב של עיצובים במחיר מפתה זוג צמידים החל מ 1800 ₪ בלבד, בנוסף לתכשיטים המעוצבים והמפורסמים ושעוני היד היוקרתיים, סרטון.

20.04.2016 מאת: פרסום
הבורסה לזהב משרישים מנהגים

טארק קבלאן הבעלים של הבורסה לזהב בעוספיה, מזמין את הקהל הרחב להגיע ולהתרשם מהקולקציה החדשה והעדינה שמעוצבת במיוחד לפי הטעם של החברה הדרוזית.

טארק: "ירשנו את המנהג שבכל אירוע משפחתי משמח לתת מתנה צמיד ולשמור על מורשת, בצמיד הזה יש מלא עיצובים חדשים ובעיקר לשמור על ערך הצמיד בזהב שישנו, בבורסה לזהב הצמידים מעוצבים ע"י מיטב המקצוענים בתחום  שבשביל זה הם נמצאים".

"עכשיו לרגל העונה והחגים, בלעדי אצלנו הבורסה לזהב יוצאת במבצע מפתה ביותר: זוג צמידים החל מ 1800 ₪, ניתן להזמין כל קראט זהב שתרצו: 14, 18, 21 ".

לבורסה לזהב  הגיעה קולקציה איטלקית חדשה, מתפתחים ביבוא ענף חדש של תכשיטי זהב 21 קראט מהמעצבים המובילים בעולם, בנוסף לכל העיצובים והשרשראות.

מגוון שעונים של החברות המפורסמות ביותר, מקבלים הנחות ענקיות בכל קניה ולחברי מועדון הבורסה לזהב 50 אחוז על כל השעונים.

"תכשיט מעוצב בכל הצורות שמותאם לכל אופי, בבורסה לזהב מצאנו לכם את מה שאתם אוהבים בדיוק, אצלנו לכל תכשיט יש צורה ואופי שרק חסר לו לדבר".

המלצת הבורסה לזהב: זהב הוא אחד הדברים בעולם ששמר על ערכו, לכן לחסוך ולקנות זהב ששומר על הערך שלו לאורך כל הזמן.

עיצובים אישיים של תכשיטים לפי הטעם של כל אחד ואחד, שיבוץ של אבני חן, שיבוץ של יהלומים, עיצובים של מעצבים שהם מנוסים בתחום, כך שכל אדם שעולה לו לראש עיצוב בחנות הבורסה לזהב יכולים ליישם לו אותו במחיר הכי זול, שלא יישלם עליו הרבה כסף.

טארק: "מאז שפתחנו את הבורסה לזהב חרטנו על הדגל שהיושר מאחורי התכשיט, כי יושר במקצוע זה יותר חשוב, מקצועיות, אמינות ויושר יותר חשובים מאשר התכשיט עצמו, נותנים את המחיר הטוב בארץ לתכשיט אפילו אם נצטרך לעצב אותו אישית , אנחנו מובילים בעיצוב תכשיטים אישיים".

הבורסה לזהב, עוספיה, שכונה מערבית,  0546252095
פתוחים כל יום מ 10.00 עד 21:30

 {YouTubeVideo id=yoEPF3iFF_E}

צמידים של הבורסה לזהב

 

תגובות

מומלצים