חידוש ריפודי עור בספות

ספה היא אחד הרהיטים החשובים והשימושיים ביותר בבית. הבעיה מתחילה כאשר נוכחים לגלות שספות בהחלט נוטות לסבול מבלאי במהלך השנים, כגון קמטים, קרעים, אובדן צבע או פגיעות אסתטיות אחרות.

21.04.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
חידוש ריפודי עור בספות

כל אלה פוגעים הן במראה הספה והן בשימוש בה. החדשות הטובות הן שיש בנמצא פתרון פשוט, זול ומהיר - חידוש ריפודי עור בספות.

מדוע רצוי לחדש?

כאשר ספה מתבלה, דוהה או מתיישנת, המחשבה הראשונה שעולה אצל רבים מאיתנו היא להחליף אותה בחדשה. הבעיה היא שרכישה של ספה היא משמעותית מבחינה כספית, עם סכומים נכבדים שנכנסים כאן לתוך המשוואה. עובדה זו מונעת מרבים להגשים את חלום ההחלפה, תוך שהם נשארים עם הספה הישנה, שרק הופכת למרשימה פחות מיום ליום.

חידוש ריפוד העור של הספה מאפשר ליהנות מכל העולמות. חידוש הריפוד (לרוב - החלפה שלו) משנה את המראה שלה לאין ערוך ו"מצעיר" אותה בצורה משמעותית, כך שהיא נראית כמו חדשה. הליך המתבצע באמצעות רפדים מקצועיים יהיה המהיר ביותר לביצוע – ניתן לעשות זאת תוך מספר שעות, לאחר הכנה מראש של הרפד – כשגם המחיר של החידוש נוח ושווה לכל נפש. סכום זה בטל בשישים אל מול העלויות האסטרונומיות של רכישת ספה חדשה.

כך עושים זאת נכון

כאשר פונים לגורם המבצע חידוש ריפוד של ספות עור, חשוב לבחון מספר היבטים ביחס אליו. מומלץ לבדוק מהו הניסיון שלו בתחום, כמו גם את איכות הריפודים עימם הוא עובד: ככל שהריפוד איכותי יותר, כך המראה של הספה יהיה מרשים יותר, וכך היא תישמר במצבה החדש לפרק זמן ארוך יותר.

מומלץ לתאם מראש את כל שלבי העבודה (חלק מאנשי המקצוע יקפידו להגיע לבית הלקוח קודם לכן כדי לסקור את הספה), וכמובן שגם את מחירה.

חידוש ריהוט

תגובות

מומלצים