מיליונים נכנסים לקופת המדינה מבניה לא חוקית בכפר הדרוזי

לא ניתן להסביר את תופעת הבניה הלא חוקית בכפרים הדרוזים ולמה משרד הפנים ושלטונות האכיפה לא עוצרים בניה כשהיא עוד בתחילתה, לשם זה המומחים שלנו מזהים הכנסה של מיליונים בכל שנה מאותם אלה שבונים לא חוקי בכפר הדרוזי.

26.04.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
מיליונים נכנסים לקופת המדינה מבניה לא חוקית בכפר הדרוזי

בכפרים הדרוזים מעולם לא נעשה סדר עם הבניה, משרד הפנים הלך והתעלם מהבניה הלא חוקית ומבניה ללא היתרים ועד שהדבר הגיע למקום בלתי אפשרי, שהעיר את המדינה לחשוב אחרת כדי לעצור את המצב הקיים שכמעט פלש לכל מקום.

אנשים חופרים בונים באור יום ובכל מקום ולפעמים גורמים נזק כבד לטבע ולסביבה ואין מי שיעצור בעד אותם אנשים, ברגע שהבית והנזק כבר קיים, אז אותם בעלי קרקעות מקבלים זימון לבתי משפט, אם לאותם נתבעים יש מי שיעזור אז יכולים לצאת בהוצאה של עד 50 אלף ₪ בלבד ואם אין אז הקנסות מגיעים עד חצי מיליון ₪ במקרים מסוימים.

אי הסדר והעדר תוכניות מביא את האזרחים לבנות בדעה שיש תמיד מי שיעזור או יעלים עין מהעבירה שביצעו ובסופו של יום הם מוצאים את עצמם לבד מתמודדים בבתי משפט ועורכי דין שחוגגים על הנתבעים.

עד היום כל מי שפנה לבתי המשפט ולבית המשפט העליון, לא התקבלה תשובה שעל המדינה לעצור את הקיים ולהתחיל בצווי 8 לתכנן מחדש את הכפר הדרוזי, למען עתיד טוב יותר לכולם ובעצם לשני הצדדים, כי המצב הקיים מביא לכיעור הסביבה ולמראה של מחנה צפוץ באמצע שמורה שהולכת ונכחדת.

בסופו של יום, כל מי שבונה לא חוקי מכניס את עצמו לבעיות וללחצים קשים, שאין לו צורך בהם ומצד שני אין לו איפה לבנות את ביתו, כי חלופה ככל הנראה לעולם לא תהיה בכפר הדרוזי, מאחר ויש תמיד מי שרוצה ועושה הכל שהחברה הדרוזית תהיה בתחתית ובעיקר מושפלת וכפופה לכל האינטרסנטים שהובילו ומבילים עדה שלמה למקום הלא בטוח.

בניה בכפר

תגובות

7. תושב מקופח לפני 8 שנים
תפילה
6. עספאני לפני 8 שנים
איפה המנהיגים שיעשו סדר
5. זיאד לפני 8 שנים
מצב עגום
4. מודאג לפני 8 שנים
עספיא
3. אזרח לפני 8 שנים
למה
2. דרוזי מאוכזב לפני 8 שנים
פראיירים הינו וכאלה נשארנו.
1. חלבי לפני 8 שנים
המדינה רוצה אותנו כך

מומלצים