למה אורטופד פרטי עדיף על אורטופד מקופת החולים

בעיות וכאבי גב או ברכיים הם חלק בלתי נפרד מחייהם של אנשים רבים, בין אם מדובר באנשים מבוגרים ובין אם מדובר בצעירים אשר סובלים מבעיות מולדות או כתוצאה מעיסוק לא נכון בפעילות ספורטיבית.

26.04.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
למה אורטופד פרטי עדיף על אורטופד מקופת החולים

עם ההחלטה לבדוק את הכאבים או הבעיה עם רופא אורטופד עולה מיד השאלה: אורטופד פרטי או אורטופד של קופת החולים. אין כמעט ספק שאורטופד דרך קופת החולים יוכל להעניק לכם טיפול זול יותר אך לאורטופד הפרטי יש יתרונות שלא תמיד ניתן למדוד בכסף.

להזמנת אורטופד פרטי באתר רופא בקליק

אורטופד פרטי - לבחור את הרופא שלכם

במידה ובחרתם לגשת לאורטופד דרך קופת החולים הרי שהבחירה שלכם מצטמצמת משמעותית ומספר הרופאים העומדים לרשותכם קטן בהרבה ביחס לבחירה מבין רופאים פרטיים. אורטופד מומלץ לבחור מבין רשימה ארוכה ככל שניתן שכן כך תוכלו לבחור את הרופא הטוב ביותר ואת האורטופד שמתאים בדיוק עבורכם. כאשר אתם בוחרים אורטופד פרטי אתם למעשה יכולים לבחור בכל אורטופד, לא משנה אם אתם בקופת חולים א' או חברים בקופת חולים ב'. אורטופד פרטי אולי יעלה לכם קצת יותר אך אם תבחרו במסלול הפרטי רשימת האורטופדים שעומדים לרשותכם תהיה ארוכה הרבה יותר.

אורטופד מומלץ לבחור על פי הניסיון והוותק

אורטופד מומלץ מאוד לבחור בעיקר על פי הוותק והניסיון, שהם כנראה הגורמים החשובים ביותר בעת הבחירה. המקצועיות והיחס האישי גם הם גורמים חשובים מאוד כמובן אבל הניסיון הוא מרכיב קריטי שכן רופא בכלל ואורטופד בפרט שכבר ראה מקרה דומה למקרה שלכם בעבר יידע לאבחן טוב יותר את הבעיה ולהעניק לכם את הטיפול המתאים. אורטופד פרטי הוא לרוב מנוסה יותר ובעל וותק גדול יותר, מדובר באורטופד שמרשה לעצמו לדרוש סכומים גבוהים באופן יחסי בעיקר בשל העובדה שיש לו הוכחות וקבלות וכמו כן בזכות העזרה שכבר העניק למטופלים בעבר.
אורטופד פרטי - חיסיון מלא

בין רופא למטופל קיים חיסיון רפואי וכל מה שקורה במהלך הטיפול הוא סוד שמור בין הרופא לבין המטופל. עם זאת, מטופל שמגיע לרופא שמקבל דרך קופת החולים עובר דרך זימון תורים, דרך המזכירה ולעיתים דרך רופא משפחה שהפנה אותו לאורטופד וכך יוצא שיש לא מעט אנשים בדרך שמודעים לטיפול ולבעיה. ישנם אנשים שהחיסיון מאוד חשוב להם, רופא פרטי שמקבל מטופלים יודע שהחיסיון הרפואי הוא קריטי עבור אותם אנשים ולמעשה אף אחד לא צריך לדעת בכלל על הטיפול או הבדיקה. בזמן שיש כאלו שלא ממש משנה להם אם אנשים אחרים יידע או לא יידעו על הבעיה שלהם, יש כאלו שקנאים מאוד לפרטיותם ומעדיפים לשמור בסוד על הטיפול, גם אם מדובר בכאבים או בעיה שאינה עבורה להיות מביכה עבור רוב האנשים.

המאמר באדיבות רופא בקליק

תגובות

מומלצים