הצעות לבילוי בפסח

רגע לפני שחופשת פסח מסתיימת כדאי לנצל את החופש ולטייל עם הילדים ברחבי הצפון הירוק והיפה. אזור הצפון מציע שלל אטרקציות מיוחדות ויש מגוון הצעות לבילוי במהלך חול המועד פסח.

27.04.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
הצעות לבילוי בפסח

אתרי התיירות הפופולריים ממוקמים בגליל, בגולן ובעמקים, ניתן לצאת לקמפינג במרחבי הטבע ובחניונים המיועדים לכך, לטייל בסמטאות צפת העתיקה, לבקר במוזיאונים מרשימים ומעניינים, ליהנות מבילוי בחופי הרחצה כמו אכזיב, בצת וחופי הכנרת, לטיל בשמורות הטבע הנפלאות וליהנות מנחלים ומעיינות עם מים קרירים ועוד. ניתן לבחור מלון איכותי במיקום מנצח ממנו תוכלו לצאת לטיולי כוכב באזור וליהנות משפע אתרי הבילוי שהצפון מציע בפסח.

בילוי בגליל העליון

אם אתם מחפשים רעיונות והצעות לבילוי בפסח בגליל העליון כדאי לכם למהר ולהגיע לראש פינה ולצפת. במהלך חופשת פסח יש מגוון פעילויות במושבה העתיקה ראש פינה. ציבור הנופשים מוזמן להצטרף לסיורים מודרכים בין סמטאות המושבה העתיקה והציורית, וליהנות מחזיון אור קולי מרשים וייחודי באתר השחזור של מושבת הראשונים.

בנוסף, כדאי לטייל בסמטאות הציוריות של צפת העתיקה, לבקר במוזיאון המרשים במקום, בגלריות לאמנות, ביניהן גלריה מקדם המציגה תערוכה מרשימה של אמנות ישראלית, וליהנות משפע בתי קפה ומסעדות. חובבי הקולינריה לבטח ישמחו לדעת כי יש מסעדות שף מעולות באזור. מסעדה בצפת מציעה תפריט עשיר עם מנות מוקפדות ומשובחות בשילוב טעמים גליליים ייחודיים, מבחר יינות איכותיים מיקבי הבוטיק באזור ואווירה רומנטית קסומה ונפלאה.

בראש הנקרה תוכלו לבקר באתר התיירות הפופולרי המציע שלל פעילויות לכל המשפחה, לרבות מיצג מרהיב של סיפור יציאת מצרים בתוך הנקרות המרשימות ביופיין. בנוסף, אתר התיירות ראש הנקרה מציע דוכני מזון, בגדים ופריטי אמנות, ועוד מגון פעילויות לילדים ולהורים.

בילוי בעמקים

מזג האוויר השרבי בפסח גורם לרוב הישראלים לחפש מקומות בילוי עם מים צוננים ונעימים. לכן, כדאי לדעת כי בפארק המעיינות ניתן לרחוץ במעיינות המרשימים ביופיים שנובעים כל השנה. במקום ניתן לשכור אופניים ורכבים חשמליים וידידותיים לסביבה באמצעותם ניתן לטייל בפארק היפהפה וליהנות מציפורים נודדות, בריכות דגים, נחל הקיבוצים ומשדות חקלאיים יפים.

כמו כן, ניתן לבלות בפארק גני חוגה המציע בריכת מים לקטנטנים, מתקני משחקים לכל הגילאים, אומגה לתוך המים ופינות מוצלות ונעימות. כדאי לנצל את החופש גם לביקור במרכז הצפרות בכפר רופין המציע מגוון פעילויות למשפחות עם ילדים, תצפיות מודרכות על הציפורים הנודדות החוצות כעת את שמי ישראל וסיורים בטבע הקסום באזור.

בילוי ברמת הגולן

במהלך חופשת פסח שמורות הטבע ברמת הגולן עמוסות במבקרים ויש מגוון אפשרויות בילוי באזור, בין היתר טיולים רכובים בעין זיוון עם הפסקת קפה ופירות, ותצפיות לעבר נוף עוצר נשימה. הנחלים בגולן שופעים מים אחרי החורף ואין כמו טיול רגלי רטוב בשמורות הטבע היפות.

כמו כן, מומלץ לבקר במרכזי המבקרים הרבים שבגולן, ביניהם יקב הבוטיק במושב אודם המציע סיור מודרך וטעימות יין איכותי ומשובח.

מסעדת צפת

תגובות

מומלצים