כלב האמסטף נגנב למטרות שימוש בקרבות כלבים

תופעת גניבת כלבים לצורך קרבות הולכת וגוברת, במקרה הטוב של הכלב בונדי, כלב האמסטף נמצא ע"י לוחמי משמר הגבול שהשיבו את הכלב לבעליו הנרגש והצילו את חייו של הכלב

27.04.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
כלב האמסטף נגנב למטרות שימוש בקרבות כלבים

אמש, במהלך פעילות מבצעית, איתרו לוחמי משמר הגבול של משטרת ישראל כלב פצוע באחת משכונות מזרח ירושלים, הלוחמים הבחינו שהכלב מסוג אמסטף פצוע בפניו ונראה חושש מאוד, מה שעורר את חשדם שהכלב נגנב לצורך קרבות כלבים.

הלוחמים לא היססו, ובעוד חברי הצוות מאבטחים את האזור,  התקרב אחד הלוחמים, רס"ל אבירן ברנשטיין,  אל  הכלב והעלה אותו לרכב המבצעי הממוגן של הצוות.

הלוחמים העניקו מזון ומים לכלב שהיה תשוש ופצוע ולקחו אותו למרפאה הטרינרית של עמותת "צער בעלי חיים" בירושלים, שם העניקו לו טיפול רפואי מסור לפציעותיו.

אינה וינוקור מנהלת המרפאה הוטרינרית "צער בעלי חיים ירושלים" שטיפלה בבונדי, ציינה "אנו עדים לצערי במרפאה ללא מעט מקרים של בעלי חיים שמגיעים אלינו לאחר שחוו אכזריות קשה.

לצערי הרב תופעת קרבות כלבים היא רק אחת מהן, אין לי ספק שהתמזל מזלו של בונדי ובזכות עירנותם של השוטרים נמצא ולאחר טיפול קצר הושב לבעליו, חשוב שגם אנו נסתכל סביבנו ונשים לב לבעלי החיים הללו ואם אנו מזהים משהו חריג ניצור קשר עם הרשויות"

בעזרת צ'יפ הזיהוי, הצליחו הלוחמים לזהות את הכלב, ליצור קשר עם בעלי הכלב ולספר להם שכלבם שנגנב נמצא. מפקד הצוות, רס"ר דביר שמחי, "ראינו שהכלב נראה תשוש ומפוחד, עם פציעות באזור הפנים, וחשדנו מיד שמדובר בכלב שנגנב מבעליו והשתמשו בו בקרבות כלבים.

לא יכולנו להשאר אדישים, ומייד ניסינו לאתר מרפאה שתוכל לקבל את הכלב ולאתר את הבעלים. אני חושב שכשוטרים, זה חלק בלתי נפרד מתפקידנו, וברגע שזיהינו את הכלב זאת הייתה חובתנו המוסרית".

"אני שמח שנפלה בחלקנו הזכות לגאול את בונדי מהיסורים של הקרבות ולהשיבו לבעליו החוקי" הוסיף, הבעלים הנרגש, אלירן יקותיאל, הודה ללוחמים ואמר להם: "זה באמת לא מובן מאליו,אין מילים בפי להודות לכם על מה שעשיתם, בונדי הוא ממש בן משפחה עבורנו,  ואנחנו עדיין לא מעכלים שהוא חזר אלינו,תודה רבה לכם".

סרטון המפגש בין בונדי לבעליו ותמונות מאירוע מציאת הכלב.

 

{YouTubeVideo id=OOTzLvbQ3Ag}

צילום: דוברות המשטרה.

https://www.dropbox.com/sh/zuefdtipcsoulav/AABzk4FB8Ww4vUa3EadXP6k8a?dl=0

תגובות

1. דרוזי לפני 8 שנים
ערבים עם אכזר

מומלצים