לייקים לאינסטגרם

מה הייתם מוכנים לעשות בשביל לקבל לייקים לאינסטגרם? כמה רחוק אתם מוכנים ללכת בשביל זה? עד כמה זה מהותי עבורכם לקבל לייקים? השאלות האלה חשובות על מנת שנוכל להחליט כיצד לעשות את זה ועד כמה נשקיע בכך.

02.05.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
לייקים לאינסטגרם

יש אנשים או גופים שונים אשר חשוב להם מאוד לקבל לייקים לאינסטגרם או לפייסבוק, הם משקיעים בכך זמן רב וגם לא מעט עלויות, אך חלק גדול מהם עושים זאת רק על מנת לקבל לייק ולא בשביל שום דבר אחר. כלומר המטרה כשלעצמה היא לקבל לייק. מדובר בדרך כלל על אושיות ברשתות חברתיות, אנשים וגופים, אשר רוצים ליהנות מהחשיפה מבלי שתהיה להם מטרה מעבר לכך.

לעומת זאת, עליכם לחשוב היטב האם לייקים לאינסטגרם או לפייסבוק משרתים אתכם, ואם כן, באיזו צורה, כיצד אתם יכולים להשתמש בהם לצרכים שלכם ומה עליכם לעשות בשביל להשיג אותם. ניקח למשל דוגמא של בעלי מקצוע קטנים.

סביר להניח שבתור בעלי מקצוע כאלה, תרצו לקבל לייקים לאינסטגרם, לא רק על מנת לקבל חשיפה אלא גם בשביל שאותם גולשים שנחשפים אליכם, יצרו איתכם קשר בסופו של דבר, ויזמינו שירות או מוצר אצלכם. כלומר המטרה היא לא הלייק, אלא המטרה היא הפיכת הגולש ללקוח. הלייק הוא אמצעי בלבד עבורכם.

כעת עולה השאלה, מה אתם מוכנים לעשות לשם כך, עד כמה אתם מוכנים להשקיע בזה. כאן יש שני משתנים עיקריים,כסף וזמן. כמה כסף אתם מוכנים להקצות לשם כך, וכמה זמן אתם מוכנים להקציב לעיסוק שלכם בהשקעה.

בשני המקרים תצטרכו למדוד את המשתנים הנ"ל על פי הערך הנוסף שתקבלו מהתהליך, עד כמה באמת תרוויחו ממנו. בשני המקרים גם תצטרכו לבדוק זאת על פי סך העבודה שלכם, סך היכולת שלכם לגדול (סביר להניח שבתור בעלי מקצוע קטנים הסיכוי שבעזרת לייקים לאינסטגרם תהפכו להיות עסק של מיליונים, הוא קטן מאוד), ואיזה אחוז מתוך העבודה והתקציב שלכם, זה אמור לתפוס.

כיצד יודעים שהשקעה ברשתות חברתיות משתלמת

צריך לומר כבר בהתחלה, כל עסק וכל בעל מקצוע חייב להיות נוכח היום ברשתות חברתיות. אם עד לפני כמה שנים היינו חייבים להיות נוכחים באינטרנט בעזרת אתר, הרי שכיום אנחנו חייבים להיות נוכחים ברשתות חברתיות.

לא מעט בעלי מקצוע, בעיקר קטנים, ויתרו זה מכבר על אתר אינטרנט והקימו רק עמוד בפייסבוק עם עמוד להצגת תמונות באינסטגרם. מרביתנו נמצאים רוב שעות היממה מחוברים לרשתות חברתיות, זה המקום בו אנחנו מחפשים דברים, ועל כן כל מי שרוצה להגיע אלינו חייב להיות בעל עמוד ברשת חברתית פופולארית.

לשאלה, כיצד יודעים שהשקעה ברשתות החברתיות משתלמת התשובה היא מאוד פשוטה, כאשר אנחנו מצליחים להמיר את גולשים שעושים לייקים או נחשפים אלינו ללקוחות. ככל שאחוז ההמרה גבוה יותר כך אחוז ההצלחה שלנו גבוה יותר.

ההשקעה שלנו תהיה בהתאם ליכולת התקציבית שלנו והצרכים שעומדים לפנינו, כאשר נדע להתאים את שני הנתונים, אז נוכל ליצור השקעה משתלמת לאורך זמן.

לייק

תגובות

מומלצים