יוסף נסראלדין "הגיע הזמן שהתקציב למגזר הדרוזי יהיה בבסיס תקציב המדינה"

יו"ר התנועה הדרוזית ציונית בישראל יוסף נסראלדין, פונה לראש הממשלה בנימין נתניהו ודורש ליישם את החלטת הממשלה משנת 1987 מספר 373 המדברת על שוויון בין הישובים הדרוזים לישובים העבריים הדומים גאוגרפית ודמוגרפית.

02.05.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
יוסף נסראלדין "הגיע הזמן שהתקציב למגזר הדרוזי יהיה בבסיס תקציב המדינה"

יו"ר התנועה הדרוזית ציונית בישראל יוסף נסראלדין, במכתב פתוח וגלוי לכבוד ראש הממשלה בנימין נתניהו

"מכובדי ראש הממשלה: ראיתי מחובתי הדרוזית הציונית והישראלית לפנות אליך קבל עם ועדה ולבקש אף לדרוש מכבודך ליישם את החלטת הממשלה משנת 1987 מספר 373 המדברת על שוויון בין הישובים הדרוזים לישובים העבריים הדומים גאוגרפית ודמוגרפית.

לדאבוננו הרב החלטה זו מעלה אבק במגירה, בתקופת כהונת מר יצחק רבין נשמתו עדן, אושרה תכנית חומש בסך מיליארד ושבעים מיליון שקל לסגירת פערים ומאז כל ממשלה מקבלת החלטות ומקציבה תקציבים אבל הפערים הולכים ומתרחבים.

הגיע הזמן שהתקציב למגזר הדרוזי יהיה בבסיס תקציב המדינה תוך כדי התחשבות בסגירת הפערים המדאיגים ולא להמשיך כל פעם ואחרי שביתות והפגנות לקיים ישיבות ולנסות לענות על חלק מהבעיות.

יוסף נסראלדיןאני כמקים התנועה הדרוזית הציונית מ1975 מבקש להביא לידיעתך שהמצב בישובים מאוד לא תקין בנושא תשתיות, תעסוקה, מצב סוציואקונומי, תכנון ובניה לזוגות הצעירים שאלפי בתים נבנו ללא רישיון בהעדר תכניות מתאר, עד היום אבטלה ובמיוחד בקרב הנשים והצעירות, ועוד נושאים רבים.

אדוני ראש הממשלה: העדה הדרוזית היא נכס לא יסולא בפז לישראל, היא חלק בלתי נפרד מהמדינה, 84% מבניה מתגייסים לצה"ל ולא יעלה על הדעת שאחרי 68 שנות המדינה, אנחנו עדיין נמצאים במצב בלתי נסבל זה, כאשר סיסמתנו היא "ישראל המדינה הטובה בעולם לדרוזים והדרוזים החבר הטוב ביותר לעם ישראל ", מתחת לסיסמה זו יש צורך ביציקת תוכן.

התורה דבר מאד חשוב בחיי האדם והחברה, אבל ללא קמח התורה תפגע ותשחק חלילה, אנחנו מצווים לעשות את הכל וממש את הכל, על מנת להנחיל לדורות הבאים מוטיבציה ורצון עוד יותר רציניים וחזקים בשמירה על ברית החיים בין שתי העדות ולתפארת מדינת ישראל".

תגובות

12. דרוזי לפני 8 שנים
היהודים רוצים אותנו מפגרים מאוד
11. רמי לפני 8 שנים
כל הכבוד
10. חלבי קוח לפני 8 שנים
בעד הדברים שלך
9. דורזי לפני 8 שנים
כל הכבוד מר יוסף
8. חאלד סאחלי לפני 8 שנים
הרוח החדשה
7. אין לי כלום לפני 8 שנים
לא מאמין בדבורים במדינה הזו
6. אישה צעירה לפני 8 שנים
לשנות מצב זה ללכת להפגנות
5. והבאני לפני 8 שנים
יוסף נסראלדין מנהיג אמת,
4. חלבי לפני 8 שנים
מלך
3. תושב לפני 8 שנים
לא אתה
2. תושב דליה לפני 8 שנים
בקשה מוצדקת
1. תושב לפני 8 שנים
כל הכבוד על הדאגה

מומלצים