רשימת אלעין הגישה את התפטרות סאמר ביראני מהמועצה

יו"ר רשימת אלעין כרמי מקלדה וחבר הרשימה ויסאם סאחלי, הגישו למועצה מכתב התחייבות והסכם שמחייב התפטרות כהליך דמוקרטי ולחייב את סאמר ביראני למלא אחרי ההסכם שחתם עליו, לא פעם בדאלית אל כרמל היו הסכמים בעל פה ולא כובדו.

02.05.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
רשימת אלעין הגישה את התפטרות סאמר ביראני מהמועצה

למועצה המקומית הוגש פרוטוקול ישיבת תנועת אלעין שעליו חתמו חברי התנועה בהקשר לאופן הייצוג של חברי התנועה ברוטציה, שמתחלקת בין כרמי מקלדה סאמר ביראני ויסאם סאחלי באסם חסין וחיאת מקלדה, ומכתב ההתפטרות שחתם עליו סאמר ביראני.

לאור המצב שבעבר היו מקרים של נבחרים שלא כיבדו הסכמים והתחייבויות, להתפטר אחד לשני, כרמי מקלדה עם התפטרותו לטובת סאמר, דאג להחתים את כל הצדדים על כתב התחייבות, שלא יקרה מה שקרה עם רשימות אחרות בעבר.

ברשימת ההתחייבות צוין בסעיף ח' שלא תהיה כל זכות למי מחברי הרשימה לפעול כאות נפשו.

חברי התנועה מבהירים בסעיף ט הנוסף, כי הרשימה נמצאת באופוזיציה ותישאר באופוזיציה, לפי ההסכם שסאמר חתם עליו הוא יהיה חייב להתפטר.

יש לציין שמקורבים לתנועה אומרים לנו: "אנחנו מאחלים לסאמר בהצלחה מכל הלב, בפועל סאמר לא תרם הרבה לתנועה, בזה שאנחנו היינו צריכים ללכת ולמסור את מכתב ההתפטרות שלו למועצה,  זה מריח לא טוב וכך כנראה יש אנשים שמתנהגים כך עם הבוחר, מה שסאמר עשה הוא דבר שפוגע בבוחרים שלנו".

"חשוב לדעת שהחוק ובית המשפט מכבד הסכמים כתובים וחתומים ולא מכבד הסכם בעל פה.

היום 2/5/16 מכתב התפטרות שחתום ע"י סאמר הוגש למועצה ע"י התנועה, הם ימתינו לתשובה ואז יוחלט באיזה צעדים לנקוט, אם המועצה מחליטה לא לכבד את הסכמי התנועה.

ב23/4/16 פרסמנו "רשימת אלעין הדיחה את חבר המועצה סאמר ביראני"

בישיבה של חברי רשימת אלעין שהוביל כרמי מקלדה, רשימה שזכתה במנדט אחד בבחירות האחרונות למועצת דאלית אל כרמל, החליטה פה אחד לבקש מסאמר ביראני לפנות את מקומו, במקומו יכנס ויסאם סאחלי.

סאמר ביראני כיהן במועצה אחרי שהחליף את כרמי מקלדה, בתחילת דרכו העלה מספר נושאים חשובים לטובת התושב, שרפיק חלבי ראה בהם איום.

במהרה רפיק ידע להשתלט על סאמר ביראני, מה שהביא לצעד הזה ע"י חברי התנועה, שדרשו ממנו לפנות את מקומו.

ככל הנראה הרשימה נחשפה להסכם הסודי שהיה בין סאמר לראש המועצה רפיק חלבי.

המהלך הזה של הדחת סאמר היה צריך להתבצע לפני חודש ימים ועקב מחלתו של  כרמי הדבר התעכב מספר ימים.

רשימת אלעין

תגובות

4. مواطن قانوني من البلد לפני 8 שנים
ملاحظة
3. דלאויי לפני 8 שנים
אנשים כאלה פסולים בחברה
2. חבר התנועה לפני 8 שנים
בושה לפוליטיקה בכפרית
1. בחורה שמכירה את וסאם סאחלי לפני 8 שנים
מרחוק

מומלצים