תביעת צרכן לפיצוי בגין אספקת ספה המרופדת באופן לקוי

בית המשפט לתביעות קטנות קיבל תביעת צרכן לפיצוי בגין אספקת ספה המרופדת באופן לקוי.

05.05.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון

נקבע, כי ישנה הסכמה ביחס לעובדה שהשכבה העליונה של העור התקלפה באזור מוגבל מאוד של הספה, וכי גם אם תתקבל הטענה כי הזעה היא המקור לקילוף הרי שוודאי לא ניתן להחריג זאת מן האחריות על המוצר.

עוד נקבע כי הנתבעת ראתה כל העת בנסיבות המקרה ככאלו אשר חוסות תחת כללי כתב האחריות ולאורו התנהלה אל מול התובעת וטענתה כי תמה תקופת האחריות אינה מתיישבת עם התנהלותה בפועל.

לפיכך, ומשהוכח כי הנתבעת לא פעלה כמצופה לתקן את הספה מכח האחריות, תשלם הנתבעת לתובעת פיצוי בגין עלות תיקון הספה, בסך 2500 ₪ ופיצוי נוסף בסך 2000 ₪ בגין העיכוב בביצוע התיקון ע"י הנתבעת עפ"י כתב האחריות.

תגובות

מומלצים