המדריך לבחירת שירותי תרגום

יש לכם טקסט שאתם רוצים לתרגם? הגעתם אל המאמר הנכון! במאמר זה נסביר כיצד למצוא ולבחור את נותן השירות המתאים לכם.

06.05.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
המדריך לבחירת שירותי תרגום

מתי דרושים שירותי תרגום?

במידה ויש לכם טקסט שאתם רוצים לתרגם ומקצועיות התרגום חשובה לכם, כדאי שתיעזרו בשירותי תרגום. התרגום עצמו יכול להיות מכל שפה ולכל שפה וגם ניתן לקבל שירותי תרגום לכל טקסט. החל משורות ספורות, דרך חומרים לימודיים ועד לספרים עבי כרס.

מקצועיות

ישנם טקסטים, שאינם דורשים תרגום מקצועי וניתן להסתפק בכלים אינטרנטיים כדוגמת גוגל טרנסלייט. יחד עם זאת, מרבית הטקסטים דורשים תרגום מקצועי כדי שהטקסט המתורגם ישמור על התוכן ועל הכוונה של הטקסט המקורי. במידה ותבחרו להיעזר בכלים אינטרנטיים ולבצע תרגום לא מקצועי, חשוב שתיקחו בחשבון, שהתרגום בכלים אלו הינו מילולי ולכן ישנה סבירות גבוהה לכך שהאופי הייחודי של הטקסט לא יישמר.

כשלא ניתן להתפשר

כאשר מדובר על טקסטים מקצועיים כדוגמת טקסטים רפואיים ומשפטיים, חשוב לא להתפשר ולא להסתכן ולחפש שירותי תרגום מקצועיים ככל שניתן. זאת, מכיוון שיש נושאים שבהם התפשרות על הוצאה קטנה עלולה להוביל לעוגמת נפש ולהוצאות גדולות.
בנוסף, במידה ומדובר בטקסטים מקצועיים, רצוי לפנות למתרגם, שמכיר את התחום הדרוש ומתמצא בעגה המקצועית ברמה הנדרשת מלבד היכרותו עם שפות התרגום. זכרו, שפה מקצועית היא שפה לכל דבר ועניין!

אפשרויות תרגום

כאמור, באפשרותכם לנסות ולתרגם בעצמכם את הטקסט הרצוי לכם, אך במידה והטקסט ותרגומו חשובים לכם ואתם מעדיפים לתרגם אותו באופן מקצועי ובעזרת שירותי תרגום חשוב שתבחנו את האפשרויות הבאות: מתרגם עצמאי או חברת תרגום. בשתי האפשרויות תוכלו לקבל שירות מקצועי, אך לכל אחת מהאפשרויות יש יתרונות משלה ועליהן נרחיב מיד.

מתרגם עצמאי

את השירות של המתרגם העצמאי תקבלו באופן אישי. כלומר, לא תזדקקו לתיווך בינכם לבינו ותוכלו לראיין אותו ולבחון בעצמכם את הכישורים שלו, המקצועיות והניסיון שלו וכל מה שחשוב לכם כאשר אתם שוכרים את שירותיו של מתרגם לצורך תרגום של טקסט.

חברת תרגום

כיום ניתן למצוא בקלות חברות, אשר מתמחות בתחום התרגום ובעצם מבצעות את כל עבודות התרגום תחת קורת גג אחת. כלומר, דרך אותה החברה תוכלו לתרגם טקסטים מסוגים שונים ובשפות שונות, גם אם ישנו צורך בקבלת השירות ממתרגמים שונים לשם כך, מבלי לערוך חיפוש חדש בשביל כל סוג טקסט או כל שפה.

שירותי תרגום

תגובות

מומלצים