ילדים ג' הזוכים של טורניר עמותת חן לפריון

דאלית אל כרמל ארחה את טורניר הכדורגל תחת הכותרת "ילדים משחקים כדורגל בשביל ילדים" בהשתתפות ילדים ג' של מכבי דאלית אל כרמל וילדי חולון כפר כנא ודבוריה, המסר אומר הכל, סרטון

06.05.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
ילדים ג' הזוכים של טורניר עמותת חן לפריון

מאמני הילדים במכבי דליה ספא עבוד, סלים קרא והאחראים על קבוצות מכבי דליה יקנעם ריזק נסר אלדין ופריד טריף, הובילו את קבוצתם למקום הראשון בטורניר.

את האירוע ארגן ריאד חסון מזכיר מועצת דליה לשעבר, יחד עם עופרה בלבן יו"ר עמותת חן לפריון.

הילדים של חולון, דבוריה וכפר כנא עם המשפחות שלהם, הגיעו לעודד ולעזור למאמני הקבוצות שהתקבלו בחום ואהדה, למרות שבמשחקי הטורניר ילדי מכבי דליה לא ויתרו ועשו הכל כדי לא לספוג ולסיים את כל המשחקים בניצחון וכך הקבוצה של דליה זכתה במקום הראשון וקיבלה את הגביע.

כוכבי מכבי דליה יקנעם

הטורניר התנהל בסדר מופתי, שכלל אירוח לשחקנים ולנוכחים. את מועצת דליה ייצג מחזיק תיק הספורט עאמר חסיסי, יחד עם כל האורחים הגיע לכבד את המעמד ח"כ איוב קרא.

ספא עבוד אמר בסוף הטורניר:"תודה לילדים ולהורים שתמכו ועזרו ותרמו לנו ובמיוחד רזק נסר אלדין, פריד טריף, פואד עבוד, מורסי טריף, סמי טריף, סאהר חסון ולמנהל המגרש ריאד חלבי ולכל מאמני הקבוצות שהשתתפו. לא היה ניתן להתעלם מההתרגשות שלנו מהמעמד וההתפעלות של השחקנים שלנו, כמו של הקבוצות המשתתפות, היה חשוב לי לשמוע מבעלי מקצוע שיש למכבי קבוצה מיוחדת ושחקנים מוכשרים מאוד".

 

קטעים ותמונות בסרטון

{YouTubeVideo id=YUsljEmkCjE}

תגובות

1. אמיר לפני 8 שנים
ילדים נפלאים והורים דואגים

מומלצים