מכבי דליה יקנעם מגבירה את ההכנות לקראת משחק המבחן נגד אום אלפחם

במכבי דליה יקנעם יש דריכות רבה מאד לקראת המשחק החשוב, משחק העונה נגד הפועל אום אלפחם, שיתקיים ביום ששי הקרוב 13.5.2016 בשעה 15:00 במגרש בעילוט, סאלח נסראלדין "אני קורא לכל אוהבי הספורט בדליה ובשאר הישובים להגיע למשחק ולעודד את הקבוצה".

10.05.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
מכבי דליה יקנעם מגבירה את ההכנות לקראת משחק המבחן נגד אום אלפחם

סאלח נסראלדין: "לצערי נקלענו למשחק המבחן על עונה שלמה נגד אום אלפחם, כולי תקווה כי ננצח את המשחק ונבטיח הישארות בליגה א".

"אני מאמין בשחקנים, אני מאמין במאמן אלי מזרחי שהוא יכול להוביל את הקבוצה לניצחון במשחק זה ומקווה שיום ששי הקרוב נחגוג את ההישארות בליגה ונתחיל את ההכנות לעונה מוצלחת בעונה הבאה".

סאלח: "באשר למשחק עצמו, קיימנו פגישות בהתאחדות ובמשטרה, אני דרשתי שופטים מליגת העל ואכן את המשחק ישפטו שופטים מליגת העל, באשר למכירת הכרטיסים לא תהיה מכירת כרטיסים בתחומי המגרש הכל יהיה במכירה מוקדמת, בדלית אל כרמל ניתן לרכוש כרטיסים במכולת של מר רביע זין נסראלדין, מחיר כרטיס כניסה למבוגר 20 ₪, ומחיר לילד וחייל 10 ₪. הסעות למשחק, יהיו אוטובוסים שיצאו בשעה 13:15 מול מבנה המועצה בדליה".

"אני קורא לכל אוהבי הספורט בדליה ובשאר הישובים להגיע למשחק ולעודד את הקבוצה, יש לזכור תמיד כי מכבי דליה הינה הקבוצה הבכירה שמייצגת את הכפרים הדרוזיים בכבוד מזה שנים וההצלחה שלה הינה לגאוות כל העדה והישובים".

תגובות

4. תושבים לפני 8 שנים
למכבי דליה תעלו ותצליחו
3. מכבי דליה גאווה לפני 8 שנים
בהצלחה מהלב
2. בהצלחה מהלב לפני 8 שנים
תצליחו כולנו איתכם
1. אוהד דליה לפני 8 שנים
בהצלחה מכבי

מומלצים