באסם עיסמי, נשיא רוטרי הנכנס לשנת 2007-2008

מועדון רוטרי בעיר פועל ע"י אנשי ציבור מכל השכבות ובכל שנה נבחר בבחירות נשיא חדש למועדון ופועל עם חבריו למען החברה, רוטרי מועדון גדול שהחברים בו משלמים דמי חבר 1200 ש"ח לשנה, באסם עיסמי החליף את פרג' שיבאני, עיסמי: "אני מחוייב להמשיך את מה שהתחיל פרג' ולא סיים", עיסמי בשיחה כנשיא רוטרי.

30.06.2007 מאת: פורטל הכרמל והצפון
באסם עיסמי, נשיא רוטרי הנכנס לשנת 2007-2008

באסם עיסמי, בן 47 נשוי ואבא לילדים, במקצועו קצין בטיחות לתעבורה, מומחה לבטיחות בתעבורה ועוסק בחברה בצפון בנושא תעבורה ובטיחות, יש לו הרבה תוארים ועיסוקים והיום נשיא רוטרי בדליה.

באסם: "בראשון ליולי בכל שנה במועדון רוטרי מתחלף נשיא בבחירות לכל דבר, בדליה יש 17 חברים במועדון, החברים במשך הזמן עוברים תפקידים, גזבר, מזכיר, לכל חבר חובה לעבור תפקידים במועדון ואז לנסות להתמודד בין החברים במועדון וכך נבחרים".

"אצלנו מי שהולך לתפקיד הזה הוא יודע שיש בזה קצת כאבי ראש, אבל בשבילי זה כיף לעזור ולשרת את החברה, מועדון רוטרי מזה 5 שנים כשקם, החברים שומרים עליו גבוה בעשייה, אנחנו מועדון קטן יחסית למקומות אחרים במדינה, אבל העשייה שלנו יותר מכל מקום אחר והשנה קיבלנו פרס אזורי של רוטרי, אנחנו פעילים בחברה בצורה מתמדת ובמיוחד בחגים למשפחות במצוקה לרווה לחינוך, אנחנו בסך הכל מקבלים תרומות למען הפעילות שלנו, בנוסף לכל חבר שמשלם 1200 ש"ח לשנה ליעול המועדון".

"אנחנו כמועדון שמכבד את עצמו נמנעים להיכנס לפוליטיקה ואת זה הוכחנו במשך הזמן שאנחנו פועלים למען התושבים בלבד, אם יש מקום לפוליטיקה אנחנו לא נכנסים".

"התוכניות שלי מתמקדים בבטיחות בדרכים, אני מחפש דרך להציל את הקטל בדרכים  והתאונות הקשות שבכל שבוע פוקדים אותנו, יום יום שעה שעה, יש לנו תאונות עם פצועים וזה לא רק בגלל שהנהג המקומי לא טוב, יש לפעמים לבדוק את מצב הכביש ואת התשתיות ואז לבדוק מי אשם ולא לקבוע שהנהג רק לא בסדר, אנחנו מחוייבים לעמוד על המשמר ולעשות הכל להציל כמה שאפשר את המצב".

באסם: "אם לא יספיק לי הזמן בתפקיד לטפל בכל הדברים שברצוני לטפל, בבטיחות אני היום נכנסתי למטה הבטיחות בעירייה, אבל אני רוצה להשתדל לעשות הרבה, אני מחליף חבר, אני ממשיך את מה שלא סיים, אנחנו ממשיכים את הפרוייקטים של הנשיא היוצא ולא הולכים אחד נגד השני".

תגובות

12. זאיד לפני 17 שנים
תעזוב אותך משטויות סאפי נסר אלדין
11. ב'ס לפני 17 שנים
מילת שבח
10. סיף לפני 17 שנים
לא נורא העיקר הבריאות
9. עובר אורח לפני 17 שנים
תודה על המידע החשוב.
8. סיף לפני 17 שנים
תגובה לידידי עובר אורח
7. עובר אורח לפני 17 שנים
תגובה למס' 1
6. רנא לפני 17 שנים
מה אתם יודעים על רוטרי?
5. עיסמי ויסאם לפני 17 שנים
רוטרי זה לא גוף פוליטי
4. דרוזית מ לפני 17 שנים
תגובה ל-1
3. عنان לפני 17 שנים
روتري عقيدة هدامة
2. זידאןן לפני 17 שנים
בהצלחה לבאסם
1. סיף לפני 17 שנים
השטן שבדרך

מומלצים