חבר המועצה עאמר חסיסי רגוע מאוד

החישוק של רפיק מתנועת בוקרא במועצת דליה ממשיך להחזיק מעמד, עאמר חסיסי בראיון לפורטל הכרמל מדבר על מכבי והפועל איכות הסביבה ובני נוער ובעיקר על התרבות שלא הבנו מי מחליט להביא את הלהקות מבחוץ עאמר או רפיק?

16.05.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
חבר המועצה עאמר חסיסי רגוע מאוד

כאשר מלחיצים את עאמר חסיסי, מחזיק תיקי הספורט התרבות והנוער ואיכות הסביבה במועצת דאלית אל כרמל, בשאלות הוא מפגין ידע ששואב מהמועצה הדברנית שהוא חבר בה, עאמר ממשיך להאמין שניתן עוד לשפר בתקופה שנשארה ושכל אלה שמבקרים את המועצה באים ממניע פוליטי להכשיל את המועצה וראש המועצה.

עאמר לא מזהה שיש בעיות כלכליות ושאסור להביא את תאגיד המים והביוב במצב בו אושר ע"י המועצה שלו. עאמר לא מסכים שהיה עדיף להשקיע ולתת לאמנים מקומיים להופיע במקום הלהקות היקרות שמגויסות להופיע בדליה, למרות שרק חלק מהמקורבים שותף לאירועים האלה.

עאמר מתייחס לנושאים שאנו מעלים ומסתבר שגם הוא מתעצבן מדי פעם, עאמר: "למרות שהיתה ישיבת מליאה מעצבנת אני מנסה להירגע, מצד אחר אני בודק דברים לעומק ולא בשטחיות, לפי המידע שיש בידי אנחנו נשיג את המטרות שהצבנו לעצמנו ולכן אני רגוע מהבחינה הזו".

תמונה לדוגמה

עאמר: "צריכים להכניס תרבות אחרת לישוב, לפעמים גם משרד התרבות משתתף בהוצאות, אנחנו נתנו במה לאנשי תרבות מהישוב, היו כמה להקות מהישוב שהופיעו הרבה במרכז תרבות".

"בנושא התרבות רפיק לא אדם שקופא את דעתו על אחרים, יש לי דעה בכל נושא ועובדים בעבודה משותפת, יש לי חלק גדול בנושא התרבות כדי להביא לשינוי אמיתי לישוב הזה".

עאמר: "אי אפשר לתקן דברים שכשלנו בהם במשך שלושים שנה בשנתיים"

בעניין קבוצות הכדורגל עאמר אומר: "השנה הפועל דליה עברה תהליך הבראה, היא אחת הקבוצות שלא חייבת כסף, עם שחקני בית ושחקני נוער שהשתלבו בקבוצה, אני רואה שבעוד כמה שנים הפועל תתפוס את מקומה בכדורגל הארצי, בקשר למכבי דליה ניסינו לתת לקבוצה מוטיבציה, שמחתי שהם הצליחו ומקווה שהם יעשו אותו תהליך כמו הפועל דליה, אחרת לא תהיה להם זכות קיום".

"באמצעות התרבות מכינים את החברה לכל נושא אימוץ תרבויות מבחוץ, זה לא רק זמר ונגינה, אנחנו רוצים להגיע גם לתרבות בניה ותרבות נהיגה ותרבות צריכה ועוד".

בעניין תאגיד המים והביוב, עאמר אומר: "65 % מבתי דליה לא מחוברים לביוב, זה חוסר אחריות מצד מנהיגי דליה במשך הדורות, החוק מחייב תאגידים ע"מ ללהסדיר את העניין הזה, שנבחרי הציבור יחשבו על עתיד התושב ולא העתיד שלהם".

"נכון להיום צריכים להתאגד ע"מ לקבל כספים, את ההתנגדות העקרונית לנושא זה, אני לא מבין אותה".

עאמר חסיסי

עאמר: "תנועת בוקרא היא התנועה היחידה שממשיכה להתקיים, יש לה חברים, רצנו מטעם תנועת העבודה ומדברים על התארגנות, הצבנו לעצמנו לפעול ולתת עבודה לציבור, אני משקיע זמן בטיפול בתיקים שברשותי התנועה מצליחה לקדם את הנושאים שחרטה על דגלה".

"אני חושב שאנחנו מאוד משפיעים, אנחנו הבטחנו להיות עוגן לראש המועצה והבטחות צריך לקיים, לא אתן יד להכשיל את רפיק חלבי".

עאמר: "יש לנו נוער מדהים ואסור לנו לתייגו כנוער כושל, להפך צריך להשקיע בו ובעיקר בנושא החינוך, שבמשך שנים שחטו וצלבו אותו, תנו שקט לחינוך ותייצרו אווירה אחרת".

לדברים בסרטון

{YouTubeVideo id=Ri9c6QjfRH8}

תגובות

15. דילאווי לפני 8 שנים
سبحان
14. אישה לפני 8 שנים
הצבעתי לך ולעולם לא עוד
13. תושב לפני 8 שנים
אמר תתבגר
12. מצחיק לפני 8 שנים
בליגה עם סנדלה זה התקדמות
11. محلل سياسي לפני 8 שנים
عامر يعيش في ضلام أليلل
10. תומך נעלב לפני 8 שנים
לקלקן
9. לא תושבת דליה לפני 8 שנים
צריך ליישם הכל ולתמוך בנוער בריא
8. בחור מהמצבעים שלך לפני 8 שנים
למר עאמר שלום רב
7. אזרח מאוכזב ולצערי חלבי לגמרי לפני 8 שנים
אני שואל האם חי בכפר
6. תושב טוב לפני 8 שנים
לא מאמנים למועצה הנוכחית
5. תושב לפני 8 שנים
כדורגל
4. חלבי לפני 8 שנים
בהצלחה עאמר
3. ספורטאי מהכרמל לפני 8 שנים
איך נתקדם???
2. חלבי לפני 8 שנים
רקדן טוב לא מעבר לזה
1. תושב הכפר לפני 8 שנים
בדיבורים אלופים במעשים עדיף לא לדבר!

מומלצים