מעל 1400 משתתפים צעדו לזכרו של סא"ל חוסין עאמר ז"ל

בצעדה השנתית לזכר סא"ל חסין עאמר, מפקד גדוד 12 של גולני שנפל בקרב עם חמישה מלוחמיו במרץ 1996,לקחו חלק השר להגנת הסביבה אבי גבאי, מח״ט גולני גסאן עליאן, ראש העדה שיח' מוופק טריף, בני נוער, לוחמים ומפקדים.

17.05.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
מעל 1400 משתתפים צעדו לזכרו של סא"ל חוסין עאמר ז"ל

הצעדה השנתית המתקיימת לזכרו של סא"ל חוסיין ז"ל.בהשתתפות בני העדות השונות ביניהם חיילי חטיבת 'גולני', תלמידי בתי-הספר, סטודנטים, חברי תנועות הנוער, אזרחים מן השורה ומוקירי זכרו של סא"ל חוסיין ז"ל.

הצעדה כוללת פעילות ניווט, סיור והכרת הטבע הפורח בגליל. בנוסף, היכרות עם כפר ג'וליס וביקור בחדר ההנצחה על-שם סא"ל חוסיין ז"ל. 

השנה צעדו כ 1400 אנשים, השר לאיכות הסביבה אבי גבאי, השתתף בצעדה, יחד עם לוחמים ומפקדים מחטיבת גולני, בראשם היה המח״ט, אל״מ גסאן עליאן, לוחמים ומפקדים ממשמר הגבול בראשם היה סנ״צ זאכי עאמר, סממ״ר מרכז, תנועות נוער, המכינה הקדם צבאית ״ארזי הגליל״, בתי ספר יהודים ובתי ספר דרוזים.

סא"ל חוסיין עאמר מג"ד 12 גולני, נהרג ב4/3/1996 בהתפוצצות מטען צד בעת שהוביל את חייליו למרדף אחר מחבלים שניסו לחדור למדינת ישראל מלבנון.

הצעדה אורגנה ע"י עמותת עמירים שהוקמה ע"י המשפחה, להנציח את זכרו ומתקיימת מזה כ-19 שנה. השנה הצעדה התקיימה בשת"פ עם קק"ל, צה"ל, משרד החינוך, והמועצה הציונית בישראל.

צועדים

עמותת עמירים נוסדה בשנת 1999 כדי להנציח את זכרו של סא"ל חוסיין עאמר ז"ל. 
הערכים שמנחים את העמותה בפועלה הם:
1. קירוב לבבות בין העדות השונות בתוך כור ההיתוך הישראלי, ע"י יוזמות חברתיות משותפות ופעילות בין חברתית.
2. קידום המערך החינוכי ככלי להעצמה אישית וקהילתית.
3.טיפוח וקידום החלשים והנזקקים בחברה.
4. שימור וטיפוח הסביבה ושמירה על איכות הסביבה והחינוך לכך.

עמותת עמירים פעילה במגזרים יחודיים שארגונים אחרים ממעטים לעסוק בהם, הכל ללא מטרות רווח.

בעמותת עמירים נעשים מאמצים כבירים בכדי לחזק ולהוביל מהלכים תרבותיים, חינוכיים וחברתיים, שיחוללו שינוי עמוק ומהותי, אשר בסופו של תהליך ישפיע, לא רק על חייהם של הדרוזים בחברה הישראלית, אלא גם על חייהם של כל אזרחי ישראל.

צעדה

תגובות

מומלצים