תנועת אלעין תובעת את סאמר ביראני

המחלוקת בין חבר תנועת אלעין סאמר ביראני להנהלת תנועתו אלעין מגיעה להכרעה לבית המשפט וכל הניסיונות לגשר נכשלו, הנהלת התנועה דורשת מראש המועצה לא לתת יד לסאמר בועדות עד החלטת בית המשפט בעניינו.

22.05.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
תנועת אלעין תובעת את סאמר ביראני

כרמי מקלדה וחברי התנועה מסרו: "אחרי פגישות עם משפחת ביראני המכובדת בנוכחות סאמר ביראני, ואי הסכמתם למהלך שלו, ועם כל הגורמים המקורבים לנושא וחברי התנועה, סאמר ממשיך להוליך את כולם שולל, ולהתחמק מלהתפטר ! התנועה תאלץ בשלב זה לפנות לערכאות המשפטיות ולדרוש את התפטרותו בתוקף ההסכם שהוא חתום עליו מיום 7.2.2015 ולתת ייצוג לויסאם סאחלי ולשאר השותפים".

"מכאן אנו קוראים לראש המועצה לא לתת את ידו להתערבות סאמר בתהליכים ברשות ובוועדות עד לקביעת בית המשפט".

פרסום מתחילת חודש מאי תחת הכותרת "ויסאם סאחלי וכרמי מקלדה בלי התייפייפות"

ראיון מיוחד של יו"ר רשימת אלעין כרמי מקלדה שמדבר על הזגזוג של ביראני, עמדתו בעניין תאגיד המים והביוב והתכנון בואדי אלפאש ואלואנסה וסוגיית הזרים, ויסאם מבקש מסאמר שיכבד את חתימתו ואם יש לו חשד בדבר מה שיפנה למשטרה, סרטון

כרמי מקלדה:"אנחנו רשימת אלעין שזו פעם שניה במועצת דאלית אל כרמל, השנה אנחנו מחוץ לקואליציה וממקומנו אנחנו עושים את עבודתנו שבשבילה בחרו אותנו, אני לפני שנה וחצי החלטתי לתת הזדמנות לשאר החברים, אם הולכים עם שותפים כמו שיש ברשימת אלעין מן הראוי לתת לכולם את ההזדמנות להוכיח ולהכיר את המועצה מעמדת מפתח, בזמנו נבחר שני ברשימה אנואר ביראני ואז הוחלט שסאמר יעמוד במקום אנואר וכך היה, ראינו בסאמר איש שיכול להנהיג, אבל עם כניסתו התחיל לזגזג וניסה לנהל משא ומתן ללא ידיעת הרשימה וההנהלה ולמרות שידעתי על המהלך גביתי אותו למרות שהוא פעל ללא ידיעתי"

ויסאם סאחלי:" אני רוצה להיכנס ולהוכיח את היכולות שלי בעשייה למען הישוב שלי, נבחרתי כדי לייצג את הבוחרים מתוך ידיעה שיש לי את האומץ לעשות ובעיקר להוביל, זו פעם ראשונה שנציג ממשפחת סאחלי יכהן במועצת דאלית אל כרמל ואם סאמר לא יתפטר אני לא מוותר לו, אנשים לא זבובים אם אני יכול להוביל בכל הארץ אז גם כאן אני יכול, אני יודע שאין אימון בפוליטיקה, אבל לשחק איתי ועם הבוחרים זה לא טוב, הוא פנה אלי וביקש לקבל עוד 4 חודשים, לא הסכמתי".

כרמי מקלדה וויסאם סאחליכרמי :"ברשימה יש מספר תקדימים, זה משפחת סאחלי וגם משפחת חסין וגם אישה שנייה בהיסטוריה של דאלית אל כרמל, אני כאן פונה לסאמר לכבד הסכמים, הבעיה של סאמר שהוא זגזגן ובפעם הבאה אני אעשה הכל שסאמר לא יהיה ברשימת אלעין, ככל הנראה יש לסאמר ביראני הסכמים עם ראש המועצה, כדי להגשים את מה שתכנן עם ראש המועצה מאחורי גב הרשימה, אנחנו היום בלי ברירה הפעלנו מכתב התפטרות בין חברי הרשימה והפקדנו אותו במועצה".

ויסאם:"אני מכיר שכל ראש מועצה רוצה להרחיב את הקואליציה שלו, אבל אני לא יודע אם רפיק מעורב או לא, אנחנו חתמנו על הסכם ואם סאמר מרגיש שמישהו זייף את המכתב, שייגש למשטרה להגיש תלונה".

כרמי:"לגבי תאגיד המים והביוב והתכנון בשכונת ואדי אל פאש ואלואנסה, אני רוצה להתייחס בכמה היבטים, אני התרעתי על תכנית ואדי אלפאש שמעל 70 בתים שעוברים עליהם כבישים, נאמר לי אז שהם ימצאו את הפתרון ושהדבר יסודר ובעצם מתברר שהכל דיבורים".

"לגבי אלואנסה היה צריך לעשות פעולות בסיסיות, זה להציג ולערב את הציבור ואחרי זה להביא אותה בפני מליאת המועצה, היום בפועל חברי מועצה לא יודעים על מה מדברת התוכנית הזו אם מביטים עמוק לתוכנית מגלים טעויות קריטיות".

כרמי: "לגבי תאגיד אלעין, אני אומר את דעתי האישית, אני לא יכול לדבר בשתי שפות ואז אמרתי שבלי להיכנס לתאגיד, דאלית אל כרמל תמשיך להפסיד הרבה מים וכסף רב, בראשון לינואר 2017 מי שלא התאגד ייחל עליו להתאגד חובה".

כרמי: "אני מסכים שהמצב הכלכלי קשה, הסיבה שאין תעסוקה, דיברו על סכום של 3 או 4 מיליון ש"ח להשקעה באזור התעשייה, שום דבר לא נעשה, דיברו לפתח תעסוקה וכלום לא השתנה, אני דאז דאגתי לשקם את כביש  672 והובלתי את התפתחות שכונת חלת עלי המדוברת, שמאז שעזבתי לא נגעו בה עד היום והמצב שם בלתי נסבל, לא בביוב ולא במים ולא בשום דבר, מה שתוכנן וכל הפרויקטים נעשו בזמני ובזמן כרמל נסר אלדין, שמס חסון והאחרים".

כרמי: "לגבי הזרים, יש לי עמדה, כמו שאנחנו לא רוצים לרכוש נכסים ולהתגורר בכפרים הערבים, גם הם צריכים להבין שאנחנו נמצאים בכפר דרוזי ומחובתנו לשמור אותו, כך עם המסורת שלנו, כל מי שלא נולד בדאלית אל כרמל הוא זר, אנחנו צריכים לכבד את כולם, אבל שכל אחד יהיה במקומו, מצב הכפר קשה ולא יכול לגדול בגלל הפארק, אז למה צריך לתת לזרים לרכוש קרקעות על חשבון ילדינו".

"תוכנית מתאר זו טעות גורלית שמובילה המועצה בדליה ואני אומר את הדבר הזה כאזרח ולא כאיש פוליטי, צריך שיקום גוף ציבורי ליד המועצה לטפל בסוגיה הקשה הזו", כרמי מחדד את דברי מנחם בגין ז"ל.

כרמי מעדיף לשמור את הייחודיות של דאלית אל כרמל במקום להתייפייף.

{YouTubeVideo id=SpQnkWaJz2U}

תגובות

מומלצים