הכל מסתבך בחט"ב קופטאן דליה

מישהו רצה להנמיך את הלהבות ולהפנות את הפוקוס למקומות אחרים מחט"ב קופטאן דאלית אל כרמל, למבצע הזה התגייסה מנהלת המחוז מתוקי ואחרים וכאילו הבעיה הסתיימה, בפועל התלמידים משלמים מחיר כבד בהעדר כל קשר בין המנהלת לצוות המורים.

24.05.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
הכל מסתבך בחט"ב קופטאן דליה

הסכסוך שפרץ בחט"ב דליה בין המנהלת לצוות המורים, ממשיך בשקט מתחת לפני השטח, הכל התחיל מזה שהמנהלת דליה נסראלדין דרשה מהצוות החינוכי הישגים והם הלכו והגישו תלונה נגדה.

מנהלת המחוז רחל מתוקי הגיעה לחט"ב דליה והשליטה סדר, אבל המצב לא נרגע כלל, רק הושתק, ע"מ לסיים שנה בשקט.

בפועל אין שיתוף פעולה בין ההנהלה למורים, התלמידים מפסידים חומר וכאילו שמישהו רוצה לסיים את השנה הזו ולא משנה מה יהיו התוצאות.

דיווח קודם: בעקבות הישיבה שהתקיימה בחט"ב קופטאן, מנהלת המחוז רחל מתוקי נפגשה עם צוות המורים בחט"ב ושמעה את הטענות, מתוקי רואה בחומרה רבה את התנהגותם הלא מכבדת של קבוצת תלמידים כלפי צוות המורים והורתה לנקוט  בצעדים משמעתיים.

ממשרד החינוך נמסר, כי מנהלת מחוז חיפה במשרד החינוך רחל מתוקי הגיעה הבוקר לבית הספר קופטאן חלבי במטרה להשיב את הלימודים לסדרם. מתוקי, נפגשה  עם כלל צוות המורים והאזינה בקשב רב לטענותיהם. 

משרד החינוך מציין כי מנהלת המחוז רואה בחומרה רבה את התנהגותם הלא מכבדת של קבוצת תלמידים כלפי צוות המורים והורתה לנקוט  בצעדים משמעתיים ויתקיים שיח פדגוגי עם כלל התלמידים בבית הספר על הידברות ודרכים לפתרון מחלוקות.

השתלשלות הדברים

רחל מתוקי תגיע לחט"ב דליה לעמוד מקרוב על הבעיות בחט"ב

רחל מתוקימנהלת המחוז רחל מתוקי תגיע לגשר בעקבות המצב הרגיש שנוצר בין התלמידים ההורים המנהלת והמורות, הבעיות הן קשות שככל הנראה קשה לפתור, כי גופים אינטרסנטים נכנסו לתמונה, כאלה שמנסים לייעץ למורות, על משרד החינוך למצוא פתרון מידי.

מנהלת מחוז חיפה במשרד החינוך, רחל מתוקי, תגיע  מחר רביעי 17.5.16, לבית הספר  חט"ב קופטאן חלבי, להשיב את שגרת הלימודים לסדרם.

מנהלת המחוז, תפגוש את  מנהלת בית הספר, דליה נסראלדין, צוות המורים ותדון בסוגיות הנתונות במחלוקת במטרה לאפשר לבית הספר לקיים לימודים סדירים עד תום שנת הלימודים.

היום בצהריים התקיימה ישיבה במשרדה של מנהלת המחוז, רחל מתוקי, ובהשתתפות ראש מועצת דלית אל כרמל, רפיק חלבי, נציגי פיקוח ובתיאום עם מזכירת סניף  ארגון המורים חיפה ענת שוורץ, הוחלט על התייצבותם של המורים בבית הספר מחר בבוקר, כל אחד בהתאם למערכת השעות שלו. 

תלמידי חט"ב קופטאן פוזרו הביתה

מאות תלמידי חט"ב קופטאן בדאלית אל כרמל הגיעו לבית הספר הבוקר ופוזרו הביתה זמן קצר אחרי הגעתם, בשל הסכסוך בין ההנהלה למורות התלמידים ממשיכים לשלם את המחיר, ועד ההורים היישובי החליט להשבית את הלימודים בחט"ב, סרטון מהבוקר

ושוב תמונה עגומה ובלתי נתפסת של תלמידים שחוזרים הביתה בשעה כל כך מוקדמת כי "אין לימודים" כך הם אומרים לנו.

איך יכול להיות שמאות תלמידים מפוזרים הביתה ללא פיקוח בצורה הזו ובסופו של יום רוצים שהנוער הזה ימריא ויצליח ?.

שביתההמצב הזה הלא ברור שנובע מהסכסוך המתמשך בין ההנהלה למורות משליך על התלמידים שבסופו של יום הם אלה שמשלמים את המחיר.

התלמידים שמצאו את עצמם בתוך הקלחת הזו בעל כורחם, מפסידים עוד יום לימודים.

יו"ר ועד ההורים היישובי רביע חלבי: " ועד ההורים היישובי על כל חבריו קיבל החלטה קשה אבל הכי נכונה, ממחר יום רביעי 17/5/16 בית הספר חט"ב קופטאן, יהיה סגור מושבת עד שכל הגורמים יישבו ביחד ויהיה פתרון לסאגה שהיא עברה כל גבול".

" לא ניתן לפגוע יותר בתלמידים, לא מעניין אותנו המאבקים של המנהלת והסגל, מפילים אנו כוועד הורים יישובי את האחריות על משרד החינוך ועל מנהלת המחוז שנכשלה בתפקידה להביא את הפתרון".

"התלמידים שלנו מעל לכולם, לכן מצפה אני מראש המועצה לתת גיבוי לוועד ההורים היישובי כי כולם נכשלו, באי אווירת לימוד אין משמעות לפתיחת בית ספר חט"ב קופטאן".

תגובות

14. נמר לפני 8 שנים
דליה
13. אזרח עם מבט לעתיד לפני 8 שנים
התלמידים הם אלה שיעשו את המהפכה החיוכית!
12. אמא לילדה לפני 8 שנים
הרסו לנו את החינוך
11. אמא לפני 8 שנים
המורות צודקות
10. أم إحدى الطالبات לפני 8 שנים
استنكار واستهجان
9. אמא לתלמיד לפני 8 שנים
גועל נפש
8. הורה לילד לפני 8 שנים
יודע דבר
7. محلل مشاكل البلاد לפני 8 שנים
مهزلة المجلس أتجاه أبنائنه
6. ליבי עם המורים לפני 8 שנים
מתקפה חסרת שחר
5. רמי לפני 8 שנים
הצילו
4. חלבי לפני 8 שנים
להעיף את המכוערות מבית הספר
3. ח.פ לפני 8 שנים
לפזר מורים
2. אבא לילד לפני 8 שנים
הרגתם את הילדים
1. הורה מודאג לפני 8 שנים
מעניין למי שייך בית ספר זה????

מומלצים