הרי האשפה שממשיכים להיערם בטבע בדליה

מיליוני שקלים המדינה משקיעה באיסוף אשפה ופינוי זבל, בדאלית אל כרמל תופעת השלכת האשפה בטבע מתרחבת וגורמת למפגע תברואתי חברתי וחינוכי, הכסף הולך למשכורות שהתנפחו מאוד בשנתיים האחרונות, סרטון

30.05.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
הרי האשפה שממשיכים להיערם בטבע בדליה

כסף למלחמה בהרי האשפה קיבלו, מזבלה בכניסה לדאלית אל כרמל הקימו, כוח אדם להילחם בתופעת השלכת האשפה בטבע אין.

מה לעשות שטרקטורים מתוך השכונות יוצאים עם ערימות של אשפה בשעת חשיכה וגם בשעות היום, אל מול כל המצלמות ולעיני הציבור ופורקים את תכולתם בעיקר חומרי בניין צבעים ריהוט ועוד, במקומות שהתושבים המקומיים אמורים לשמור עליהם.

כביש מוחרקה הכביש שמוביל משכונת דליה צעירה לכיוון אולמי אלחדיד, באירועים גדולים הכביש הזה שימש כVIP  לאח"מים, יום אחרי זה אותו כביש חזר להיות מזבלה, בדומה לכביש אום אלשוקף, כביש המזבלה הישן ובכניסה לדליה והרשימה ארוכה.

לא יתכן שמועצה מקומית שמקבלת את הכסף הזה ומשלמת משכורות מנופחות, אינה מסוגלת לעצור את התופעה החמורה שהיא משליכה על חינוך והתייחסות לסביבה בה חיים.

הרשות המקומית, הפארק הלאומי, הקרן קיימת והמשרד לאיכות הסביבה, לא עושים דבר שיעצור את התופעה, שבשנים האחרונות הפכה להרי זבל שנמצאים בכל מקום, יתכן כי מישהו מעוניין שהכפר הדרוזי ימשיך להיראות כמזבלה עירונית.

בתמונות שצילמנו היום מטרים ספורים מבית ספר אשפה מפוזרת בכל כיוון, האם כך ניתן להעביר חינוך על שמירה על הניקיון ואיכות הסביבה?, אנו עדים לתופעת השלכת פסולת מרכבים נוסעים ע"י בני נוער ומבוגרים מדי יום.

פסולת

 

לסרטון שממחיש לצופים את המראות מהמקום היפה ביותר בישראל

{YouTubeVideo id=5EfquzpZKl4}

תגובות

6. תושב מאוד מאוכזב לפני 8 שנים
אם רפיק היה עושה 6 אחוז ממה שהוא מדבר ומשדר היינו
5. מואטן לפני 8 שנים
אין תרבות
4. דאהש לפני 8 שנים
אוכלסיה עברינית
3. תושב דליה לפני 8 שנים
זבל אין יש חוסר תרבות
2. משהו לפני 8 שנים
איפה הגענו
1. محلل سياسي לפני 8 שנים
هذه كارثه أنسانيه

מומלצים