ג'ואד חלבי: "אהוד דיבר איתי לפחות 3 פעמים והודה לי"

ג'ואד חלבי, אחרי הבחירות הפנימיות במפלגת העבודה ועל ניצחונו של אהוד ברק ואיך יתייחס למחוז הדרוזי כיו"ר המפלגה...ג'ואד: "בזמן הקרוב אנשים יקבלו תפקידים ואני בטוח שיהיו לנו אנשים טובים בתפקידים שיוכלו לעזור"..."ברק הודה לי על מה שעשינו בשבילו ואמר שהוא יקיים כל מה שהבטיח וכל דבר שאנחנו צריכים במשרד הביטחון".

01.07.2007 מאת: פורטל הכרמל והצפון
ג'ואד חלבי: "אהוד דיבר איתי לפחות 3 פעמים והודה לי"

שאלה: "בחרתם יו"ר מפלגה וקיבלתם רוב בכרמל, מה הלאה?"

ג'ואד: "במפלגה היו בחירות לרוחי , אנשים יצאו להצביע בצורה דמוקרטית, לנו היה רוב מוחץ בעיר, פשוט מאוד אנחנו סניף מגובש וברק הבטיח לנו שברגע שהוא יבחר לראש ממשלה ואני מקווה שאכן יהיה, הוא פשוט מאוד יחזיר את ההיסטוריה כפי שעשה המנוח רבין ונתן תוכנית חומש לעדה הדרוזית, אני בטוח שברק יעשה את זה בזמן ובנסיבות המתאימות".

שאלה: "כדי לחזק את הסניף אתם צריכים לקבל תפקידים, לא ג'ובים, תפקידים בכירים  כדי לעזור לקהל גם המקומי וגם מתפקדי מפלגת העבודה,האם זו החשיבה שלכם?"

ג'ואד: "בזמן הקרוב אנשים יקבלו תפקידים ואני בטוח שיהיו לנו אנשים טובים בתפקידים שיוכלו לעזור לנו וחלקם מעיר הכרמל וחלקם מכפרים אחרים, אבל אנחנו מסכמים רשימה הוגנת וטובה בשביל המחוז הדרוזי במפלגה שהיא תייצג אותנו נאמנה במשרדי הממשלה, ואכן זה מה שיהיה בקרוב ויתבצע".

שאלה: "האם אתם חושבים לפתוח סניף למפלגת העבודה בעיר?"

ג'ואד: "בודאי, אני מקווה שזה יצא בזמן הקרוב, זה לא סוד שמפלגת העבודה היום נמצאת בגרעון תקציבי אדיר של 120 מיליון ש"ח וזו הסיבה היחידה שפתיחת הסניף מתעכבת, אבל אני יודע מקרוב שברק באופן אישי הולך להתערב בעניין הזה ולפתוח לנו סניף ועוד סניף של המחוז".

שאלה: "האם ברק דיבר איתך אחרי הבחירות?"

ג'ואד: "לפחות שלוש פעמים, הוא הודה לי על מה שעשינו בשבילו ואמר שהוא יקיים כל מה שהבטיח וכל דבר שאנחנו צריכים במשרד הביטחון או במשרדי הממשלה שכפופים למפלגת העבודה, הוא פשוט מאוד יתייצב לימיננו".  

תגובות

8. אזרח לפני 17 שנים
אתה אדם לא ראוי
7. עובר אורח לפני 17 שנים
المهم ان لا تموت من الجوع!
6. רזי לפני 17 שנים
גואד בהצלחה
5. אבי לפני 17 שנים
הבטחות
4. כרמליסט לפני 17 שנים
תגובה ל1 אדם חופשי
3. רמי לפני 17 שנים
אל תשכח
2. אדם חופשי לפני 17 שנים
ביג דיל
1. אמל לפני 17 שנים
ג'ואד לא להאמין לדיבורים

מומלצים