האם שחייני הכרמל יעשו היסטוריה?

בכדורגל יש ליגה לאומית, בשחייה יש אליפות ישראל, חלומו של כל שחיין מקצועי להעפיל לאליפות זו, אולם כדי להגשים החלום קודם כל צריך לעמוד בזמן הקריטריון הנקבע על ידי איגוד השחייה הישראלי לכל משחה, זמן "המינימום".

04.06.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
האם שחייני הכרמל יעשו היסטוריה?

מתוך אלפי השחיינים השוחים בנבחרות ובתי ספר לשחייה ברחבי הארץ, אחוזים בודדים בלבד מצליחים לשחות מהר מספיק כדי לקבוע תוצאות הטובות מזמני המינימום המתפרסמים על ידי איגוד השחייה.

בנבחרת השחייה של דלית אל כרמל-עוספיה: מכבי כוכב הכרמל, החליטה קבוצה של שחייניות ושחיינים להיענות לאתגר.

בשנה האחרונה החלה קבוצת החוד של הנבחרת: רזאן חלבי, פאיז חלבי, רימי חלבי, אדם זאהר, ורביע זאהר להתאמן 5 אימונים בשבוע במטרה לשבור את זמן המינימום ולהצליח להיות השחיינים הראשונים מהכרמל המעפילים לאליפות ישראל.

ביחד עם השחיינים אניל חלבי, רואן שרוף, כמאל ווהבי, ליראן ווהבי, ורז חדיד, נרשמו שחייני הקבוצה לאיגוד השחייה הישראלי ובכך זכו למעמד של שחיינים מקצועיים מן השורה הראשונה המאפשר להם להשתתף בתחרויות ברמה ארצית ובינלאומית ולנסות לשבור את זמני המינימום כדי פשוט לעשות היסטוריה!.

"שחייה הישגית היא ספורט הדורש מסירות והתמדה מוחלטת" אומרת טטיאנה בראון, מנהלת עמותת מכבי כוכב הכרמל ומאמנת הקבוצה "מרבית נבחרת השחייה מתאמנת במסגרות של אימון אחד עד שלושה אימונים בשבוע.

כדי להצליח להגיע ולשבור את זמני המינימום ולהיות השחיינים הראשונים של נבחרת הכרמל אשר יצליחו להיכנס לאליפות ישראל, על שחייני החוד, ההורים וסגל הנבחרת לעמוד בעומס אימונים נוקשה ומוקפד הדורש מאמץ מתמשך לאורך כל השנה.

מאמץ זה מאפשר לכולנו את הסיכוי. יש לשחיינות ולשחיינים שלנו פוטנציאל מאוד גבוה, הם רציניים, מתמידים, וההורים תומכים בהם. אנו מאמינים בהם וביכולתם להשיג את זמני המינימום ולהגיע לאליפות ישראל".

אליפויות ישראל לגילאים ובוגרים מתוכננות להתקיים בסוף חודש יולי 2016 בווינגיט, אנו נמשיך לעקוב אחרי הקבוצה ולעדכן על השחייניות והשחיינים הצעירים מהכרמל אשר החליטו אנחנו נעשה את כל המאמץ להביא כבוד לכפרי הכרמל בעולם השחייה ההישגית.

השחייה נחשבת לאחד מענפי הספורט הבריאים והחשובים ביותר התורמים לגוף ולנפש כאחד ומביאים הנאה הרבה לעוסקים בתחום.

מעבר לפיתוח הריאות, הכושר, הגמישות והשרירים, השחייה ידועה במיוחד ביכולתה לשפר את יכולות הריכוז אצל ילדים ולכן ידועה בעולם הספורט האימרה "שחיין טוב תלמיד טוב".

מכבי כוכב הכרמל (ע"ר) היא עמותה ללא מטרות רווח המפעילה את בית הספר ונבחרת השחייה בכרמל, בנבחרת 7 קבוצות מגילאי 3 עד בוגרים המתאמנים כל השנה בליווי סגל מקצועי של מדריכים ומאמנים.

בעונת הקיץ מתקיימים אימונים בבריכת הנא פיטנס ובעונת החורף בבריכות ניר עציון, מגדלי אלישע בחיפה ואחרות, הנבחרת פועלת כמועדון ספורט המציע גם פעילויות שחייה חברתיות, השתתפות באירועי שחייה המוניים בטבע, ומחנות אימונים בארץ ובחו"ל.

בחודש יוני חוזרת הנבחרת להתאמן בדלית אל כרמל ומזמינה ילדים, בני נוער ומבוגרים מעספיא ודלית אל כרמל להצטרף לעולם השחייה האתגרי והבריא. למעוניינים לקבל פרטים נוספים לגבי תנאי ההצטרפות לנבחרת השחייה בכרמל ניתן להתקשר לטטיאנה למספר 0544454373.

 

אניל חלבי

בתמונה אניל חלבי, שחיין מכבי כוכב הכרמל, באימון הכנה בבריכה האולימפית בווינגיט.

תגובות

1. אוהד לפני 8 שנים
אניל יא אלוף

מומלצים