Classica ריהוט מיוחד מייבוא ועיצוב אישי

גלריית עתיקות ודברים מיוחדים, בעלי יוקרה יופי וטעם, בהנהלת האחים תאמר ואחמד זאהר, איכות וייחודיות, רהיטים בני מאות שנים, עבודות יד איכותיות, במחירים מפתיעים שמתאימים לכל כיס.

09.06.2016 מאת: פרסום
Classica ריהוט מיוחד מייבוא ועיצוב אישי

ביקור בקלאסיקה בעוספיה הינו השראה חשובה לחזון של עיצוב הבית, הרעיון לשלב את האהבה לפריטים וינטאג', חידוש רהיטים ואיסוף פריטים שיש להם סיפור ואופי מיוחד, לחבר איכות עיצוב ויופי וליצור בית חם, נעים ומזמין.

גלריית עתיקות Classica בהנהלת האחים תאמר ואחמד זאהר,מקום נהדר שמשלב עתיקות, יחודיות, יופי ומחיר שמתאים לכל כיס.

בשיחה עם האחים זאהר, סיפרו שהעסק קיים כמעט שנה ואת התחביב הם ירשו מהמשפחה שכולם אוהבי עתיקות ואספנים של ריהוט עתיק, הם בחרו להמשיך במסורת הזו, כי יש להם הרבה ידע בתחום.

על הלקוחות של קלאסיקה, האחים זאהר מציינים: "הלקוחות אצלנו מאוד מיוחדים, אנשים שאוהבים עתיקות ומתחברים לריהוט העתיק, הריהוט העתיק תמיד יש לו את הטעם שלו ומשתבח עם הזמן, אנחנו בוחרים את המוצרים היוקרתיים הכי איכותיים לבית, המחירים טובים שכל אדם יכול לקנות באיכות מצוינת".

תאמר ואחמד זאהר

בגלריה תמצאו ריהוט עתיק מאנגליה, בלגיה, צרפת וגרמניה.

נברשות, תמונות, עמודים, חפצים, פורצנלים, ציורי שמן, פינות אוכל, פינות ישיבה, מראות, קולבים, וילונות ובדי ריפוד, וטרינות וכל דבר שהוא עתיק.

פינות ישיבה מפוארות בעיצוב מיוחד

גלריה ענקית של סטים וכלי בית מיוחדים

מגוון ענק של ריהוט לבית, ריהוט מיוחד מייבוא ועיצוב אישי

מי שאוהב דברים מיוחדים, בעלי יוקרה יופי וטעם, איכות ויחודיות, רהיטים שהם בני מאות שנים שהם עבודות יד איכותיות, מוזמן להגיע ל- Classica , קלאסיקה, כביש ראשי עוספיה, פתוחים כל יום משעה 09:00 עד 21:00, טלפונים: 0547910720 - 0547220820

{YouTubeVideo id=1yKVDmGidlc}
.
ריהוט בקלסיקה

דף גלריה קלאסיקה  בפייסבוק  (להקליק על הכחול)

תגובות

מומלצים