בחירת עו"ד באזור חיפה והכרמל-מדריך מיוחד

רבים אומרים כי הצדק צריך להיעשות ולהיראות, ובעינינו הצדק תמיד איתנו, לכן כשאנו נאלצים לגשת לבית משפט ולהיות מעורבים בכל סיטואציה משפטית כלשהי, אנחנו מאמינים שאין שום סיבה בעולם שאנחנו לא נוכיח את צדקתנו.

10.06.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
בחירת עו"ד באזור חיפה והכרמל-מדריך מיוחד

אך בשביל שהצדק אכן יראה אור על הצד הטוב ביותר כפי שאנחנו מאמינים שהוא צריך להיעשות, הרי שעלינו לשכור לצדנו מראש עורך דין מקצועי, מתאים ומנוסה שיסייע לנו במסע המשפטי שעומד לפנינו.

בחירת עורך דין מקצועי וטוב בימנו היא לא עניין של מה בכך, בסופו של יום תלויים בדבר לא מעט אלמנטים ומשאבים לרוב נשקיע בכך לא מעט זמן וכסף, מתוך תקווה לבחור בעורך דין הטוב ביותר שיש על מנת שיוכל לייצג אותנו בצורה האידיאלית למקרה המדובר.

מנגד, כורח המציאות יש ברשותנו מספיק כלים כיום לבחור היטב מבין שפע משרד עו"ד שונים בכל אזור בארץ, וכידוע השוק מציע לא מעט.

ראשית חשוב לציין נקודה בסיסית וחשובה – ברוב המקרים, ההמלצה הרווחת היא לבחור בעורך דין מאזור המגורים הרלוונטי, כלומר לא להתעמק מדי בחיפוש אחר עורכי דין שעובדים באזור מרוחק מדי מזה שאנחנו עובדים או מתגוררים בו, בוודאי אם כל ההליך הוא ארוך ומיועד להתקיים בבית משפט באזורנו.

לכן אם אנחנו מתגוררים באזור הכרמל וחיפה לדוגמא, אזי כדאי לחפש אחר עורך דין מתאים מהאזור ולא למהר לחפש באזור ת"א ו/או גוש דן בתוך הנחה שלכאורה נמצא שם יותר עו"ד מנוסים וטובים יותר, לא כך הוא הדבר.

מעבר לעניין המקצועיות, בל נשכח את השאלה הכלכלית, לא רק כמה כסף נשלם לעורך דין עבור ההליך המשפטי, אלא גם כמה כסף נלווה נצטרך להשקיע במשך ההליך עצמו, והרי התנהלות מול עורך דין מאזור מרוחק, כרוכה גם בזמן יקר נוסף.

אז כיצד נבחר עורך דין מקצועי, מתאים וטוב?

באופן עקרוני, מלבד בני משפחה, חברים ומכרים קרובים אשר יכולים להמליץ על עו"ד שעבדו עמו בעבר, לרשותנו עומד גם משאב האינטרנט אשר מאפשר לנו לחפש ולבדוק לעומק אודות מבחר משרדי עו"ד בחיפה בעזרת המלצות וחוות דעת מתאימות וכן ללמוד, לקרוא להכיר עורכי דין בתחומים משפטיים שונים - האינטרנט מעניק לנו את מרבית המידע המקדים שאנחנו צריכים בקלות ובנוחות.
להלן הפרמטרים המרכזיים לפיהם כדי לנסות ולנהל את הבחירה שלנו:

1.ניסיון – עלינו לבחור עו"ד בעל ניסיון מתאים בתחום הרלוונטי על מנת שייצג אותנו בתביעה או בהליך המשפטי שניצב לפנינו. חשוב שנדע האם הוא זכה בעבר במקרים דומים.

2.התמחות – עלינו לבדוק שאותו עורך דין מתמחה בתחום שלנו באופן מלא, התמחות ראשית או משנית.

3.שכר טרחה – עלינו לבחון מה שכר הטרחה שלוקח אותו עורך דין והאם הוא מצפה לקבל חלק מרווחי הכסף אותם נקבל במקרה ונזכה בתביעה.

4.זמינות – אנחנו צריכים לבחור עורך דין שיהיה זמין לצרכים שלנו בכל עת, מישהו שיוכל לייצג אותנו בכל משפט ודיון בעצמו ולא ישלח את עוזריו או עורכי דין זוטרים.

חיפה

תגובות

מומלצים