בין המנהרות של יקנעם ורכסים עם המנכ"ל לבון

מנכ"ל חוצה ישראל ראובן לבון מביט לתשתיות ההולכות ונשלמות מצומת אליקים עד למנהרות יקנעם ומשם לצומת התשבי צפונה כולל מנהרת רכסים, לבון בנוסף מתייחס לפיצוי לבעלי הקרקעות.

11.06.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
בין המנהרות של יקנעם ורכסים עם המנכ"ל לבון

לסייר באזור שמחבר בין דרום לצפון אזור שנמצא כל כך קרוב לכפרי הכרמל דאלית אל כרמל ועוספיה וקרוב לאזור התעשייה מבוא כרמל, עם מנכ"ל חוצה ישראל ראובן לבון שמספר על הפרויקט הלאומי הענק שתופס תאוצה ומביא את האזור כולו לעידן חדש.

כל מי שנוסע היום מצומת אליקים ליקנעם התשבי, רואה את העבודות שהחלו בכביש הזה, הרחבת כביש והכניסה למנהרות הראשונות באזור התעשייה יקנעם, הדבר ייתן מענה לעומסים שמצטברים בכביש הזה לאורך שעות היום.

ראובן לבון : "אנחנו משלימים את העבודות, נמצאים בליבו של מחלף תל קשיש, כביש שש ממשיך צפונה ממנו, הכביש יוצר רציפות ממרכז הארץ עד מחלף סומך".

ראובן לבון

חלק גדול מהפרויקטים הלאומיים עוברים באדמות פרטיות של התושבים, כולל הדרוזים מדליה ועוספיה.

לבון אומר לנו שעד היום מעל לחמישים אחוז מבעלי האדמות הגיעו להסכם עם חוצה ישראל וקיבלו את הפיצויים עבור האדמות שהופקעו, לבון אומר שזה תהליך שממשיך ומקווה שכל בעלי האדמות יגיעו להסכם בקרוב.

היה חשוב מאוד לפגוש את מנכ"ל חוצה ישראל ראובן לבון ולשמוע ממנו על כל השינויים שנעשים באזור, מבחינת איכות סביבה, תשתיות, הסכמים וכו'.

לדברים בתכנית.

 

{YouTubeVideo id=CkokqGrhXjk}

תגובות

מומלצים