מצוקתם של תושבי שכונת חלת עלי בדליה

מפניות הציבור שמוצא פינה חמה בפורטל הכרמל וריבוי התלונות, אנו לומדים את רחש ליבם וסבלם של התושבים למרות שבמועצה המקומית בדליה אין מענה וטיפול לפניות הרבות, המועצה נכשלת במתן השירותים המינימליים, לדברים

11.06.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
מצוקתם של תושבי שכונת חלת עלי בדליה

הציבור שפונה למערכת מתלוננן על כביש בלי תאורה וכביש צר שלא מתאים לשכונה גדולה כמו חלת עלי שאלפי רכבים עוברים בה בכל יום.

הרבה פעמים קורה שאין תאורה בשעות החשיכה ועמודי התאורה דולקים ביום כאשר אין צורך בכך, לאורך הכבישים בכפר, ואת זה כל מי שמבין עניין מבין ששכחו לכוון את שעון המרכזיה של אותה שדרת עמודי תאורת רחוב, ובטח כולם מבינים כמה כסף המועצה משלמת מכיסינו כשלא צריך.

תושב:"שלום למערכת פורטל הכרמל אנו תושבי שכונת חלת עלי נמצאים במצוקה קשה, מעבר לביוב שעוטף אותנו מכל עבר, השכנים הקימו קירות בכביש שמוביל למשפחות חלבי בדר, עבדאללה אבו חמד, ראני מקלדה, השאם והבה".

"פה לא מדובר במשאית חומרי בניין ולא במשאית זבל שצריכה לעבור בכביש, אלא בכבאית אם חס וחלילה תפרוץ שריפה באחד הבתים, הכבאית לא יכולה להיכנס ובכל הכביש אין ברז כיבוי אש".

"המצב הזה מדליק לנו מנורה אדומה, במיוחד כאשר קיץ בפתח ואם מישהו מחנה את הרכב, או הרכב נתקע, אז כל הכביש נחסם לתנועה".

"בפניות השכנים לוועדת התכנון והבניה רכס הכרמל, כל פעם בתשובה שנותנים טוענים שזו הפעם הראשונה שמתלוננים ומבטיחים לטפל, בינתיים השכנים בנו קירות ואף אחד מהרכס לא הגיע ועצר אותם".

"בתכלס אנחנו סובלים ולא רוצים לקחת את החוק לידיים, לריב עם השכנים, כי זה לא יגמר בטוב, אנחנו אנשים שמבינים ומאמינים בהידברות ולא בכוח, אבל אם חלילה יקרה אסון לא נדפוק חשבון לאף אחד, לא יעצור אותנו שום גורם, נבקש שמערכת פורטל הכרמל תדאג להסדיר את העניין לפני האסון הבא".

בזמן שאנו מנסים לטפל בבעיות התושבים שלחלקם ניתן לתת פתרון מידי ללא עלויות תקציביות, המועצה מוציאה מיליונים על דברים שאין להם כל תרומה משמעותית לחברה המקומית.

 

תאורה ביום

תגובות

3. דילאווי לפני 8 שנים
هذا
2. תושבת לפני 8 שנים
מצב בלתי נסבל
1. דייר בשכונה לפני 8 שנים
נמאס

מומלצים