בלוף הבניה שמוכרים פוליטיקאים לדרוזים

מימון של 90 אחוז ממחיר הקרקע דבר מחייב וטוב לעשות אותו אבל בלי תכנון ותיאום של ראשי הרשויות מביא חבורה של אינטרסנטים לצעוק הבאנו הישג שבעצם הוא לוקה בחסר, ח"כ חמד עמאר עונה לשאלתנו הוא אומר את מה שאנחנו יודעים.

15.06.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
בלוף הבניה שמוכרים פוליטיקאים לדרוזים

הממשלה דנה בעניין קביעת אזורי עדיפות לאומית לעניין מתן הטבות בתחום הבינוי והשיכון, והחליטה כדלקמן: לקבוע כי היישובים המפורטים להלן יוכרזו לצורך פעילות משרד הבינוי והשיכון בתחומי הפעילות שמפורטים בהחלטה זו, כיישובים בעלי עדיפות לאומית לעניין מתן הטבות בתחום הבינוי והשיכון (להלן: "היישובים"),  במטרה לקדם את השגת היעדים הבאים:

להקל על מצוקת הדיור של רבים מתושבי המדינה.
לחזק את אזורי הפריפריה הגיאוגרפית, ובראשם הגליל והנגב.
לעודד הגירה חיובית ליישובים.
לעודד בנייה ביישובים.
העצמת חוסנם הכלכלי של היישובים.

בתחום התכנון והפיתוח:
משרד הבינוי והשיכון יסבסד הוצאות תכנון ופיתוח לבניה חדשה, רוויה וצמודת קרקע, על קרקעות מדינה המשווקת על-ידי המדינה על-פי החלוקה שלהלן

 מגזר עירוני

שר הבינוי והשיכון, יואב גלנט, שסייר ביישובים דרוזים בגליל ובכרמל, הודיע על יישום תכנית חומש ממשלתית במסגרתה, יקצה משרד האוצר, באמצעות משרד הבינוי והשיכון ומשרדים נוספים סך של כ-60 מיליון שקל בשנה למשך 4 השנים הקרובות לשיקום שכונות, פיתוח תשתיות, בניית מוסדות ציבור והסרת חסמים, זאת בנוסף לסבסוד הפיתוח לחיילים משוחררים ולפעילות השוטפת של המשרד בהקמת שכונות חדשות.

ח"כ חמד עמאר אמר בנדון:  

"בכנסת ה- 19 הגענו להסכם עם שר האוצר לפיד,  מנהל מקרקעי ישראל ומשרד השיכון לגבי חלוקת חלקות לחיילים משוחררים בהנחה של 90% בפיתוח ובמחיר הקרקע. החלטה זו אושרה בממשלה".

דליה

ח"כ חמד עמאר: "אז היתה החלקה מחולקת ל-2 יחידות דיור, וכל יחידה היתה מיועדת לחייל משוחרר אחד!  אבל איך מעלימים ומוחקים את ההנחה של ה-90% ? מחלקים את המגרש שיועד ל-2 יחידות דיור ל-4 יחידות דיור ! נותנים יחידת דיור אחת בהנחה של 90% אבל לא ניתן לקנות רק יחידה אחת , חייבים! לקנות גם את היחידה שמעליך במחיר מלא!

תחכום מעולה מבית היוצר של משרד האוצר תרגיל חשבונאי פשוט - מעלימים את ההנחה של ה-90% ומייקרים את מחיר החלקה".

לדברים שאמר לנו חמד עמאר בסרטון

 {YouTubeVideo id=oTMhk_K8E68}

תגובות

4. סמיר לפני 8 שנים
אין מנהיגים
3. דלואני לפני 8 שנים
חמד עמאר היחיד שלא משקר
2. צעיר לפני 8 שנים
הבלוף והשקר של רפיק איוב ואכרם
1. אמיר לפני 8 שנים
דליה

מומלצים