תלמידי סאג׳ור זכו במקום הראשון בתחרות שומרי מסך

המחנך ויסאם אברהים האמין שהתלמידים שלו יכולים להשיג מקום טוב בפרויקט שומרי מסך הוא ו8 תלמידי כיתה י' נסעו ברכבת למרכז הקמפוס של גוגל בתל אביב והצליחו להגיע לגמר ולסיים במקום הראשון, לסרטון

17.06.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
תלמידי סאג׳ור זכו במקום הראשון בתחרות שומרי מסך

לתת הזדמנות לתלמידים הדרוזים להפגין את יכולתם המקצועית והביצועית, זה דבר מתבקש וחשוב מאוד לחדד את הפרויקט המיוחד של שומרי מסך וכל האלימות ומלחמת הסייבר ברשת, תלמידי אורט מקיף סאג׳ור עשו את זה יותר טוב מכולם.

התלמידים הזוכים התקבלו בחזרה בבית הספר בהתלהבות עם הרבה כבוד אישי לכל אחת ואחד, התלמידים שהשתתפו: אברהים אמל, גאנם ג׳ונייד, עווידה שירין, חסן לינור, אברהים לנא יארא, אברהים למא, דאהר למא, גאנם סאא׳ד, הוביל את הפרויקט שומרי מסך ויסאם אברהים רכז חינוך חברתי ומחנך הכיתה י' במקיף אורט סאג'ור.

יש לציין שמנהל בית הספר נאזם דאהר והצוות החינוכי בבית הספר, כולם כאחד, תמכו בהובלת הפרויקט שומרי מסך, להשתתף בתחרות.

יש לציין שבפרויקט השתתפו 60 בתי ספר מכל הארץ וחלקם היו טובים מאוד, אבל בין ה8 שסיימו תלמידי סאג'ור הרשימו את הועדה הבוחרת של גוגל ישראל.

תלמידי סאגור

ויסאם אברהים אומר לנו:"התלמידים שלנו הפיקו סרטון נגד הבריונות ברשת וקורא לסובלנות ולקבלת האחר והשונה, לגמר הגענו עם 8 התלמידים שהיו חלק בפרויקט מההתחלה ועד הסוף הטוב, הכל היה במימון אישי ע"י התלמידים עצמם והנסיעות ברכבת על חשבון ההורים".

ויסאם אברהים:"ההורים בהתחלה לא הבינו מה משמעות פרויקט שומרי מסך, ברגע שהתלמידים הסבירו להורים שהפרויקט נגד עבריינות ואלימות ברשת, אז ההורים תמכו ועזרו מוראלית בכל המתבקש, עכשיו כולם מפרגנים ושמחים על הזכייה".

"חשוב לחדד שהמסר של התלמידים אדם לאדם אדם וצריך לקבל את האחר בצורה מכובדת".

אלימות ברשת של ההכפשות והלעג שזה נמצא והוא נמצא בכל חברה בהצגה בסרטון אחת התלמידות לינור ואמל מדברות על שהתופעה גם נמצאת בחברה הדרוזית והערבית ושהן יוצאות נגד התופעה".

יש לציין שבבית ספר מקיף אורט סאג'ור, לומדים כארבע מאות תלמידים, כולם בני העדה הדרוזית.

לסרטון שצולם ע"י ויסאם אברהים רכז חינוך חברתי ומחנך הכיתה

{YouTubeVideo id=l0HYJBh27Ko}

תגובות

3. עיספאוי לפני 8 שנים
אחלה דבר
2. מהגליל לפני 8 שנים
לתת ולקבל
1. צעירה לפני 8 שנים
כל הכבוד

מומלצים