חופשה קיצית בצפון יחד עם כל המשפחה על האטרקציות שלא תרצו לפספס

עכשיו, כשהקיץ כבר כאן, הגיע הזמן לתכנן את החופשה הקיצית המשפחתית הבאה, זו שתאפשר לכם לבלות יחד עם כל בני המשפחה ולשלב גם פעילויות שכולכם אוהבים.

19.06.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
חופשה קיצית בצפון יחד עם כל המשפחה על האטרקציות שלא תרצו לפספס

תוכלו למצוא לא מעט וילות בצפון לנופש שבהן אפשר ללון, וילות שמושלמות למשפחה, לזוגות וגם לקבוצות. תוכלו גם למצוא שלל של אטרקציות ופעילויות נהדרות, שאפשר לשלב במהלך החופשה, כאלו שמתאימות לכל הגילאים ומאפשרות לכם ליהנות מחופשה "מהסרטים". במה מדובר? הנה, כמה רעיונות:

1.שייט קיאקים באכזיב הקיץ הוא הזדמנות מצוינת לצאת לחופשה משפחתית ולשלב בה פעילויות מים שונות. מחפשים וילות בצפון לנופש וגם פעילויות מתאימות לקיץ? הנה רעיון לאחת כזו. אם מצאתם וילה בגליל המערבי, אל תפספסו את הביקור בשמורת אכזיב ובראש הנקרה. במקביל, צאו לשייט קיאקים המאורגן על ידי חברות המתמחות בכך ומציע חוויה נפלאה לכל המשפחה. השייט עובר דרך הנקרות ודרך 5 האיים הקטנים שבאזור. מי שרוצה, יכול לשלב גם שנירקול.

2.כדור פורח בעמק יזרעאל מצאתם וילות בצפון לנופש ואתם מחפשים אטרקציה מיוחדת בשבילכם ובשביל הילדים או החברים? טיסה בכדור פורח היא ללא ספק חוויה של פעם בחיים, כזו שמעוררת את כל החושים ומותירה אתכם עם זיכרונות בלתי נשכחים. הכדורים הפורחים עולים גבוה מעמק יזרעאל ומאפשרים לטסים בהם לראות את העמק ואת האזור כולו מזווית קצת אחרת. הטיסה יוצאת לרוב בשעות המוקדמות של הבוקר והיא מתאימה לכל הגילאים.

3.מתחם אטרקציות בגלבוע יצאתם לחופשה עם הילדים ואתם רוצים לבלות באזור הגלבוע? בדיוק שם תמצאו מתחם גדול, המציע שפע של אטרקציות נהדרות, שבחלקן אתגר של ממש. תוכלו לבחור ביום הגדוש בפעילויות נהדרות, יום שיאפשר לכם ליהנות מחוויה נפלאה שמתאימה לכל המשפחה. מדובר בפיינטבול, סנפלינג, נסיעה ברייזרים ועוד. במקום יקבלו אתכם עם מאפים מתוקים ומלוחים, עם פירות העונה ובעיקר עם חיוך גדול.

4.גן וחיות בדגניה – הנה רעיון לאטרקציה קסומה שמושלמת גם לילדים קטנים. מצאתם לא מעט וילות בצפון לנופש ואתם מתכננים לצאת לחופשה עם הקטנטנים בזמן הקרוב? גן וחיות הוא פארק רחב ידיים בקיבוץ דגניה א', צמוד לכנרת. שם, במקום הזה ממש, יוכלו הילדים שלכם ליהנות מפינת ליטוף, ממתקני שעשועים, פינות יצירה ועוד. אם יישאר זמן באותו היום ובעיקר גם כוחות, תוכלו להמשיך לפיקניק בנהר הירדן, שנמצא לא רחוק.

5.טיולי סוסים בגליל הנה אטרקציה נוספת שגם אותה לא כדאי לכם לפספס. טיול סוסים, העובר בין נופי הגליל המשגעים הוא חוויה בלתי רגילה. הוא כולל תצפיות שונות על הגליל המערבי כולו ועצירה בנקודות קסומות מיוחדות. הסוסים מאולפים ברמה הגבוהה ביותר והטיול מלווה במדריכים מקצועיים.

וילות בצפון לנופש

תגובות

מומלצים