מאיזור תעשייה למאורות סמים

ככה זה כשאין דין ואין דיין, סיפור עצוב ישן ונושן שפצעיו לעולם לא יגלידו, במקום שאיזור התעשייה היחידי בדאלית אל כרמל יספק תעסוקה לבני היישוב הפך במרוצת הזמן, לפחות עפ"י הצהרת ראש המועצה למאורות סמים ולביתם השני של נרקומנים צעירים ואבודים.

20.06.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
מאיזור תעשייה למאורות סמים

עפ"י הצהרת ראש המועצה רפיק חלבי הקרוואנים שהונחו באיזור התעשייה שימשו כמאורות סמים ולשם מיגור תופעת הסמים המתפשטת שם, המועצה נאלצה להרוס את כל הקרוואנים שם.

כן חברים, שמעתם נכון, סוף כל סוף ,המועצה פעלה באיזור התעשייה אך הפעם הרסה את הקרוואנים שהונחו באיזור התעשייה מזה שנים רבות !

הדבר אינו פרי דמיוננו, הדבר נאמר במליאת המועצה מס. 58/16 מיום 16/5/2016 ואף תועד בעמוד 6 לפרוטוקול תחת הצהרותיו של ראש המועצה בכבודו ובעצמו שאמר כי: "הדיון חשוב, ישנן פריצות, שימוש בנשקים, סחר בסמים. הצלחנו להרוס את הקרוואנים באזור השכונה המזרחית. זה היה מקום של סמים ודברים נוראים." ( ההדגשה של פורטל הכרמל ).

קרוואנים בשכונה המזרחית ? האם ישנם קרוואנים מלבד הקרוואנים שהיו באיזור התעשייה ? מדוע ראש המועצה אינו משתמש במפורשות במושג איזור התעשייה של דאלית אל כרמל ומשתמש בלשון חלקלקה ?!

התירוץ, כי המועצה הרסה את הקרוואנים באיזור הנ"ל לשם סגירת מאורות הסמים שהתפתחו שם, אינו מתיישב עם העובדה כי המועצה מזמן חדלה להיות בעלת הבית על האיזור הנ"ל.

אז מהיכן שאבה המועצה את הסמכות להרוס רכוש שאינו שלה ? כיצד פעלה בשטח שלא בבעלותה ולא בשליטתה ? מה עלות הריסת הקרוואנים ? מי נשא בעלויות הנ"ל ? האם הדבר נעשה בתיאום עם בעלי הקרקע שם ? האם המועצה מוגנת מתביעה כספית של בעלי הקרקע ובעלי הקרוואנים ? ומדוע השאירה את האיזור כמזבלה נוספת בדלית אל כרמל ועוד בסמוך לשכונה גדושת תושבים וילדים קטנים ?!! שאלות רבות והתשובה אחת.!!

עניין הסמים אומנם התפשט כאש בשדה קוצים לצד מעשי פשע רבים ונוראים שקורים לאחרונה בדלית אל כרמל, אין גם ספק כי יש להילחם בתופעות אלו במלוא הכוח והעוצמה . אך חברים , התושב אולי תמים אך אינו מטומטם . ראש המועצה כנראה פעל ממניעים אחרים לגמרי.

ראש המועצה רפיק רצה להציל את שותפיו הפוליטיים , אלה אותם חברים פוליטיים אשר (אולי) חייבים כספים רבים בגין הצבת הקרוואנים באיזור הנ"ל במשך שנים רבות ושלא שילמו את חובם למועצה.!

בעוד כשבוע ימים יאושר צוו הארנונה לשנת 2017. מעיון בצוו הנ"ל, המועצה אמורה לחייב סכום של 58.17 ₪ /מ"ר על כל מ"ר של קרקע המשמשת לאחסנת מכלים ו/או קונטיינרים.בפועל  המועצה הרסה רכוש שאינו שלה, המועצה גם לא גבתה חלק ניכר ( לשם הזהירות בלבד ) מהכספים שהגיעו לה קודם לכן  ובהריסתה את הקרוואנים גם לא תיגבה כספים שעתידים היו להיכנס לקופתה המדולדלת !! הדבר אומר דרשני!!

בניתוח מעמיק לרצף ההתרחשויות ,נראה כי ראש המועצה מוכן לרמוס את  האינטרס הציבורי ובלבד שילטף את האגו ויטפח את גחמותיהם של שותפיו הפוליטיים לבטח אלה הפוטנציאליים שביניהם ובלבד שיסלול את דרכו לכהונה נוספת.

אדוני ראש המועצה, חבריה ואורגניה, ככה לא מנהלים יישוב נזקק, ככה לא בונים דור עתיד. מעשיכם אולי נראים תמימים אך התחכום שבכם נגלה טוב לעיני האנשים, אנשים חכמים נחלקים לשניים, אלה החיוביים ואלה השליליים.

אנו מודים כי אכן חכם הוא ראש המועצה אך אל לו לעשות שימוש שלילי בחוכמתו תוך רמיסת מוסכמות מוסריות מינימליות.

לא נותר אלא לבקש ממך, אדוני ראש המועצה, כי תרחם עלינו, אולי קצת חמלה לא תזיק , אנו פונים אליך ומבקשים כי תחדל מלשחק ברגשות ,בכבוד ובעיקר באימון שהתושב נתן בך .

אנא אדוני ראש המועצה פעל לקידום התעסוקה בדלית אל כרמל אחוז ופתח את איזור התעשייה היחידי של היישוב קדם את  החינוך, פעל לפריחת האהבה והערבות ההדדית בין התושבים, תהיה "רפיק" (כשמך) של כולם ואל תהיה "סחבק" של אינטרסנטים חסרי מעצורים.

הילחם בפשיעה ובסמים, למד מראש עיריית נתניה כיצד עמדה מול כל הפושעים כולל אלה הנוראים מביניהם וניצחה אותם, למד מראש עיריית מעלות שטיפח יישוב מוזנח והפך אותו לאימפריה כלכלית. אולי אדוני תבקר באום אלפחם או בכפר קרע ותראה מה זו אכפתיות ועשיה בריאה וצלולה . דוגמאות לא חסר !!

בבקשה בבקשה, דבר אמת לתושב כי התושב אולי תמים אך לבטח לא מטומטם. מעמדך מחייב, שמור עליו!!

אזור התעשייה

תגובות

15. עורך דין לפני 8 שנים
גם רפיק נכנס לתיק הפלילי של אזור התעשיה
14. מהא לפני 8 שנים
תושבים משלמים מחיר כבד
13. רמי לפני 8 שנים
עצוב שזה המצב
12. אזרח לפני 8 שנים
רפיק הביתה
11. חסון לפני 8 שנים
אזור תעשיה למופת
10. عيون من الداخل تعالوا ننادي ا לפני 8 שנים
الحقيقه الحقيقه الحقيقه والقادم اعظم
9. בחורה לפני 8 שנים
זה מחשבון הכספים שלנו
8. תושב לפני 8 שנים
מרזוק
7. תושב כאוב לפני 8 שנים
מה זה יכול להיות
6. תושב מהשורה לפני 8 שנים
לפורטל הכרמל מגיע הרבה תודה
5. דלאויי לפני 8 שנים
חמור מאוד
4. ענאן ווהבי לפני 8 שנים
אל לנו להתפשר כלל
3. חלבי לפני 8 שנים
כל הכבוד רפיק תתביש
2. תושב מודאג לפני 8 שנים
כל הכבוד לפורטל הכרמל
1. مواطن فهمان לפני 8 שנים
حاميها حراميها

מומלצים