פרויקט מדריכי תקשוב במגזר הדרוזי והצ'רקסי

הכשרה משולבת העסקה של בני מיעוטים מהגליל והכרמל להוראה טכנולוגית בבתי ספר ובמוסדות שונים, במסגרת מגמת תקשוב, ההכשרה תכלול למידת מיומנויות מקצועיות בתחום התקשוב לצד למידת מיומנויות הדרכה ועבודה עם אוכלוסיות מיוחדות.

20.06.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
פרויקט מדריכי תקשוב במגזר הדרוזי והצ'רקסי

אלפנאר- מרכזי ריאן, ביוזמה פיקוח והובלה של משרד הכלכלה, משרד ראש הממשלה וג'וינט ישראל.

מרכז אל פנאר- ריאן: "זיהינו שיש מספר גדול של בוגרות הוראה אשר לא עובדות ולא הצליחו להיכנס למשרד החינוך, ויש כאן הזדמנות.

הפרויקט יכשיר ויעסיק מורים לתקשוב עם התמחות במערכות מחשב וסלולר.
תחום התקשוב הינו תחום חדש במשרד החינוך ,כמו כל תחום אחר כגון מתימטיקה אנגלית ועוד...

החל משנת הלימודים הבאה תהיה מגמה נוספת שתיקרא תקשוב, זה יכנס למספר בתי ספר תיכוניים בהתאם להחלטות של משרד החינוך, בין בתי הספר גם בתי ספר לנוער בסיכון

חברת טופ אדיו, שמעבירה את הקורס, הינה ספקית של משרד החינוך המוסמכת להכשיר ולהעסיק מורים בתחום התקשוב עם התמחות במערכות מחשב וסלולר.

ההכשרה מיועדת לנשים וגברים אשר יעסקו בתחום בתוך בתי הספר התיכוניים. על פי התכנון בקורס ישתלבו 25 משתתפים מכלל יישובי הדרוזים והצ'רקסים , היקף הלימודים כ- 360 שעות .

מטרת הפרויקט :הכשרה משולבת העסקה של בני מיעוטים מהגליל והכרמל להוראה טכנולוגית בבתי ספר ובמוסדות שונים, במסגרת מגמת תקשוב .
ההכשרה תכלול למידת מיומנויות מקצועיות בתחום התקשוב לצד למידת מיומנויות הדרכה ועבודה עם אוכלוסיות מיוחדות .
לאחר ההכשרה , מיועדים הבוגרים להשתלב כמורים לתקשוב / הוראה טכנולוגית .

לקראת קליטת המשתתפים להכשרה ולהשמה שלאחריה התקיים סיור משתתפים ויום חשיפה שבמסגרתו קיבלו המשתתפים הסבר אודות הפרויקט.
משתתפי הקורס הם בוגרי תעודת הוראה אשר לא הצליחו להשתלב במשרד החינוך וכן יש להם הזמנות כן להיכנס. הם מביאים איתם את הידע והנסיון בהוראה וכאן בקורס ירכשו כלים מקצועיים".

אלפנאר ריאן

תגובות

מומלצים