תריס גלילה לחניה- הפתרון היעיל ביותר להגנה על רכבכם

כל מי שרכבו נגנב או נפרץ יודע כי מדובר בחוויה לא נעימה, ובהתמודדות לא פשוטה מול חברות הביטוח ושאר הרשויות, ובמיוחד בתחושה של חוסר אונים ומצוקה.

23.06.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
תריס גלילה לחניה- הפתרון היעיל ביותר להגנה על רכבכם

משטרת ישראל אינה מסוגלת לספק מענה יעיל ואפקטיבי נגד כנופיות גנבי הרכב, וגם פתרונות המיגון המותקנים ברכב הפרטי לרוב לא מסייעים, מאחר והגנבים יודעים כיצד להתגבר עליהם בקלות. לכן, אם אתם מחפשים פתרון מיגון יעיל על מנת להגן על רכבכם היקר, כדאי לכם להתקין תריס גלילה לחניה הפרטית בבית או בעסק.

פתרון מועדף להגנה על הרכב

לאור ריבוי מקרי הפריצה וגניבת הרכבים בישראל חשוב כי כל אחד ואחת יתקינו פתרונות מיגון יעילים ואפקטיביים. חשוב לזכור כי גניבת הרכב גורמת למטרד רב ולפגיעה באיכות החיים, יש לדווח על המקרה למשטרה, להודיע לחברת הביטוח, במידה ורכשתם ביטוח מקיף, ועליכם למצוא דרך כיצד להגיע לעבודה ולהסיע את הילדים לחברים ולחוגים. לכן, כדי להקדים תרופה למכה מומלץ לפנות לחברה מקצועית המתכננת, מייצרת ומתקינה תריסי גלילה חשמליים או ידניים לחניות פרטיות ולחניונים.

תריס גלילה לחניה מיוצר לרוב משלבי אלומיניום, חומר גלם איכותי, חזק ועמיד. האלומיניום עמיד במיוחד בפני פגעי מזג האוויר, ובמיוחד עמיד בפני קורוזיה. כדאי לדעת כי תריס גלילה משתלב באופן מרשים עם חזית המבנה, ניתן לצבוע אותו בתנור במבחר גוונים לבחירה, ואפשר גם לחרוט עליו כדי לפרסם את שם העסק ולמתג את החברה.

ראוי להדגיש כי תריס גלילה לחניה מונע גם מקרי ונדליזם, תופעה ידועה ומטרידה שגורמת נזק רב לרכבים בכל הארץ. התריס מגן על הרכב ומונע מזרים ואורחים לא רצויים להגיע לרכב החונה, והוא מקשה על גנבים לפרוץ ולגנוב את המכונית. עם זאת, חשוב לזכור כי לעתים גנבי הרכב פורצים קודם לבית כדי לגנוב את צרור המפתחות הכולל גם שלט לפתיחת תריס הגלילה, לכן כדאי לשמור את המפתחות במקום חבוי ונסתר.

עיצוב מרשים ומיגון אפקטיבי

כאמור, התקנה של תריס גלילה לחניה מפחיתה באופן משמעותי את הסיכון לגניבת הרכב, התריס מקטין גם את הסיכונים למקרי פריצה או ונדליזם. את התריס ניתן לתכנן ולעצב בהתאמה מלאה לצרכי ולדרישת הלקוח, כאשר כיום נהוג לתכנן תריסי גלילה חשמליים כדי לספק ללקוח מנגנון פתיחה וסגירה באמצעות שלט רחוק, כרטיס קרבה או באמצעות הטלפון החכם. תריסי גלילה לחניה נחשבים כיום לפתרון המועדף למיגון על הרכב היקר, הם אינם מצריכים תחזוקה יקרה, ובמידה ויש הפסקת חשמל ניתן לפתוח את התריס באמצעות מנגנון פתיחה ידני.

ראוי לציין כי מפעלים, עסקים, מרכזים מסחריים וחניונים רבים בכל הארץ מתקינים תריסי גלילה חשמליים כדי להגן על הרכבים. פתרון זה מומלץ גם לבעלי בתים פרטיים צמודי קרקע ולחניונים תת קרקעיים בבתים משותפים.

למידע נוסף בנושא תריס גלילה לחניה, כנסו לכאן.

תריס גלילה

תגובות

מומלצים