האם כדאי לפתוח דף עסקי באינסטגרם ?

אם נסתמך על נתונים וסטטיסטיקות אפשר לראות בבירור שהרשת החברתית אינסטגרם נמצאת בהתפתחות ענקית ליד רשתות חברתיות אחרות.

25.06.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
האם כדאי לפתוח דף עסקי באינסטגרם ?

החודש הרשת חגגה מעל ל-500 מיליון משתמשים, שמתוכם 300 מיליון עושים שימוש באפליקציה לפחות פעם בחודש, נתון מטורף לכל הדעות.

האם העסק שלך יכול "לדבר" בתמונות ?

הדבר המשמעותי באינסטגרם בשונה מפייסבוק, זה היכולת "לדבר" בתמונות ולהציג בדיוק את מה שהלקוח רוצה. באינסטגרם, אין מקום לטקסטים ארוכים ומשעממים מה שמשמש לעסקים ייתרון עצום כי היכולת להעביר מילים באמצעות תמונות היא עצומה. כמו שהפתגם אומר "תמונה אחת שווה אלף מילים" כך זה בדיוק מתבטא באינסטגרם.

אם העסק שלך הוא בתחום האופנה, תכשיטים, עיצוב שיער וכל עסק שהלקוחות יכולים לראות את המוצר בעיניים, המקום שלך ללא ספק באינסטגרם. אל תהסס כי עם שיווק וחשיפה נכונה תוכל לצבור כמות נאה של לקוחות. ככל שהתוכן שלך יהיה יותר איכותי, הרושם שתשאיר על הלקוח הפוטנציאלי שנכנס לפרופיל העסקי שלך הוא גדול יותר.

פרופיל עסקי חייב עוקבים באינסטגרם

קיים קושי מסויים לעסקים חדשים המצטרפים לאינסטגרם להשיג את קהל העוקבים הראשוני באינסטגרם. כדי לסקרן את האנשים ולגרום להם לעקוב אחריכם אתם צריכים פוש ראשוני של עוקבים. אני מציע קניית עוקבים באינסטגרם בכסף כי שירות כזה יכול באמת לעזור בשלבים הראשוניים על אף שמדובר במשתמשים פיקטיביים. בטווח הארוך הם תורמים לתדמית של העסק שכן אם לקוח פוטנציאלי נכנס לחשבון שלכם ורואה שיש לכם רק מאה עוקבים, אני בספק אם הוא יסתקרן ויישאר אפילו לצפות בתמונות. עכשיו ננסה לדמיין מצב שונה, שבו יש לכם אלף עוקבים בחשבון, הלקוח הפוטנציאלי אכן יסתקרן ויראה שעומד מולו עסק מקצועי עם קהל עוקבים אחריו.

חשוב לי להדגיש שהגורם המשפיע באינסטגרם הוא מונה העוקבים. כמו שבפייסבוק עסקים נמדדים בכמות הלייקים בדף העסקי, אז המדד באינסטגרם הוא לפי עוקבים. זה הדבר הראשוני שהלקוח הפוטנציאלי בוחן לכן יש לשים דגש על כך. בנוסף, חשוב להקפיד על העלאה של תכנים איכותיים ומקוריים לדף אינסטגרם. אל תעלו פוסטים שלא מעוצבים בצורה נאה או תמונות עם המון טקסט לא מעניין. תהיו יצירתיים וכך תגבירו את החשיפה שלכם באינסטגרם, אנשים אוהבים לראות תמונות יפות, מעוצבות ומושכות.

שלב הסיכום

לסיכום, למדתם להכיר את הפוטנציאל הרב שיש באינסטגרם ואיך אפשר לסקרן ולמשוך את הלקוח הפוטנציאלי לצפות במוצרים שלכם ואף להתעניין לגבי קנייה. חשוב שתדעו להעביר את השירותים שלכם באמצעות תמונות ולא טקסטים משעממים, כי אינסטגרם זו רשת חברתית לשיתוף תמונות בשונה מפייסבוק.

עסקים באינסטגרם

תגובות

מומלצים