איירולר+ - טיפול סיני בנשירת שיער והתקרחות

לסובלים מנשירה בשיער, טיפול סיני לקרחת באמצעות דיקור הוכיח את עצמו בפתיחת ערוצי ה-צ'י אנרגיית החיים, כאשר היא פתוחה החיים זורמים אל זקיקי השיער וגורמים להם להצמיח שיער. זה לא עניין של אמונה, אלה הן עובדות!

27.06.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
איירולר+ - טיפול סיני בנשירת שיער והתקרחות

הרפואה הסינית מאמינה כי נשירה בשיער והתקרחות קשורים לאנרגיית ה-צ'י החיים של הגוף. הם בעצם מאמינים כי כל דבר שקורה לגוף קשור לאנרגיה הזו.

גיל המעבר גורם לנשירה בשיער. שינויים הורמונאליים, תפקוד לא תקין של בלוטת התריס, טראומה גופנית, ניתוח וכו' כל אלה תורמים לחוזר איזון.

חוסר איזון היא מילת מפתח ברפואה הסינית והיא באה לומר כי מה שקורה לגוף שלנו ברמה הפיסית, משקף את הנפש שלנו. כך למשל מתח משפיע על נשירה בשיער יכול לגרום לנשירה מואצת, ויש הרבה אנשים שנכנסים לסטרס כהם מבינים שהם מנשירים שיער בצורה מואצת.
איך הטיפול הסיני יכול לעזור?

עפ"י הרפואה הסינית נשירה בשיער בקדמת הראש, מה שחושף מצח גבוה, נגרמת כתוצאה מעודף יאנג בקיבה ובמעי הגס.

התקרחות באוזר הקודקוד, ממש באמצע הקרקפת ומה שאנו קוראים בעברית פדחת יכול להעיד על בעיות בכבד ובמעטפת הלב. גם עודף חום שזה היאנג.

נשירה בשיער שיוצאת מפרצים בצידי השיער, קרוב לרקות מצביעה על בעיות בכיס המרה. נשירת שיער מוגברת או קרחת באוזר העורף קשורה למעי הדק ולשלפוחית השתן.

בטיפול סיני מטפלים לא רק בבעיה, אלא בשורשים שלה. כתוצאה מהבנת הבעיה הפנימית עפ"י סימנים חיצוניים כמו למשל נשירת שיער וקרחת, ניתן לגשת אחר כך אל האיברים הפנימיים עצמם (דרך הרופאים המתאימים) ולהבין מה מתרחש בהם.
אנרגיית הצ'י צריכה להיות מאוזנת!

אנרגית החיים שהיא אנרגיית הצ'י עפ"י הרפואה הסינית מזנת את חילוף החומרים, זרימת הדם, את המצב ההורמונאלי. מחזירה את היציבות והאיזון לגוף, מאזנת את תפקוד בלוטת התריס וכל אלה מהווים משפרי ביצוע גם לקרקפת בה אמור לצמוח מן הזקיקים שיער חדש.

תהליך התנוונות של זקיקי שיער וצמיחת שיער חדש הוא חלק טבעי ממחזוריות צמיחת ונשירת השיער בקרקפת, אבל אם יש חוסרים מסוימים של תזונה או מצבים קיצוניים בגוף שיוצרים חוסר איזון, תהיה נשירה מוגברת של שיער שמעידה על חוסר האיזון הגופני.

מה זה איי רולר+ ואיך זה קשור לטיפול סיני?

כאשר אתם מגיעים לטיפול סיני עקב נשירה בשיער או מפרצים בשיער, הטיפול הראשון שיוצע לכם יהיה דיקור סיני, משום שהוא עובד על איזון כל המערכות בגוף ונשירה בשיער מואצת מעידה על בעיה באיזון, או כאמור תפקוד לקוי של בלוטת התריס ועוד.

ערכת איי רולר+ עושה דבר דומה. הערכה מכילה מברשת שיש לה זיזים כמו מחטים דקות. בעיסוי והברשה של המברשת על הקרקפת, הזיזים חודרים פנימה ישר לזקיקי השיער. כאשר יש בעיה בתפקוד המערכות בגוף, יש בעיה לזקיקים להצמיח שיער. כאשר המברשת פותחת את הזקיקים, היא יוצרת ערוץ צמיחה חדש.

בנוסף לפתיחת הזיקים יש בערכת איי רולר+ גם פורמולה של צמחי מרפא, וכאשר הזקיקים פתוחים, הם ישמחו לקבל מנה של ריכוז ויטמינים ומינרלים שמעודדים את זרימת הדם, לזקיקים, מאיצים את חילוף החומרים ותורמים לצמיחה של שיער חדש.

בעזרת הערכה של איי רולר+ תוכלו לבצע באופן עצמאי את הטיפולים ללא צורך לגשת לקליניקות ולחכות בתור.

אז למה אתם מחכים, התקשרו עכשיו ותתחילו להצמיח:  1-700-555-485 http://www.i-roller.co.il/

טיפול סיני

תגובות

מומלצים