גלגל ניתק מהמשאית ופגע במאבטחת רמב"ם

לידור ושדי בת 25 הנמנית על צוות מערך האבטחה בקריה הרפואית רמב"ם, איישה הבוקר את עמדת בידוק הרכבים באחת מכניסות החניון התת קרקעי בבית החולים רמב"ם, כאשר הרגישה חבטה חזקה בגבה ועפה קדימה, סרטון

27.06.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
גלגל ניתק מהמשאית ופגע במאבטחת רמב"ם

אבטחה היא מקצוע עם סיכון, ואלו העוסקים בה יודעים שלקחו על עצמם עבודה לא פשוטה. אבל, הסכנה, כך מסתבר, יכולה להגיע מהמקומות הכי לא צפויים.

לידור ושדי התייצבה בעמדת הבידוק בכניסה התת קרקעית לבית חולים רמב"ם, הממוקמת בסמוך לכביש רחוב עפרון, בזמן שעצרה רכב לבידוק, לפני כניסתו לחניון, הרגישה חבטה חזקה בגבה ועפה קדימה, אל עבר הרכב.

במצלמות האבטחה של בית החולים נקלטה באותו הרגע סיטואציה בלתי רגילה: גלגל ענק שניתק ממשאית לאיסוף אשפה שעברה באותו הזמן ברחוב, השתחרר, תוך כדי הנסיעה, ועף בעוצמה אל עבר המאבטחת.

מעוצמת המכה, הוטחה ושדי על הרכב ונחבטה. הרכב שעצרה לבידוק המשיך למעשה לספוג את המכה, יחד עם הנהג שישב בו באותה העת.

ושדי פונתה מיידית אל מיון בית החולים ועברה סדרת בדיקות. היא סובלת מחבלות בחלקי גופה. נהג המכונית נמצא אף הוא במיון ביה"ח, לבירור מצבו.

המאבטחת מרמבם

לושדי, שהיתה בשירותה הצבאי נהגת נגמ"שים, המפגש עם כלים כבדים הוא מצב רגיל, אך האירוע שהיה הבוקר תפס אותה לא מוכנה: "אני זוכרת שעמדתי ליד הרכב ופתאום שמעתי צפירה חזקה", היא משחזרת, "ברגע שהסתובבתי, קיבלתי מכה ועפתי. הייתי בהלם, אנשים התחילו להגיע ולעזור לי, רק עכשיו אני מתחילה להבין מה קרה. בצבא יש נוהל בדיקת נגמ"ש לפני הנסיעה ולאחריה. אם היו עושים זאת גם במשאית הזו, אני מאמינה שזה לא היה קורה". 

צפו בסרטון גלגל המשאית פוגע במאבטחת רמב"ם, צילום: מצלמות האבטחה של רמב"ם.

 

{YouTubeVideo id=E1cGp9PrqRo}


בתמונה: לידור ושדי, יחד עם פרופ' רפי ביאר, מנהל רמב"ם והקב"ט הראשי בביה"ח בני קלר, ברמב"ם.

צילום: פיוטר פליטר.

תגובות

1. פואד לפני 8 שנים
רשלנות

מומלצים