תלמידי קמפוס אנקורי צפון קופצים על הבגרויות

לקראת בחינות הבגרות האחרונות יצאו תלמידי קמפוס אנקורי צפון לפעילות ייחודית מאווררת, לשבור את השגרה ולהפיג את המתח, שריף חלבי תלמיד כיתה י"א בקמפוס: "לפרוק עם כל החברים את הלחצים שמצטברים, נותן כוח להמשך ופשוט מאוורר את הראש".

27.06.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
תלמידי קמפוס אנקורי צפון קופצים על הבגרויות

כבכל שנה תקופת בחינות הבגרות, מביאה עמה מתחים ולחצים רבים. השנה, החליטו מורי קמפוס אנקורי צפון להפתיע את התלמידים וביום שישי נסעו יחדיו לפארק הטרמפולינות איי ג'אמפ (iJump) שבמתחם ה- BIGשבעיר.

"בעוד פחות מחודש יסתיימו בחינות הבגרות לשנה הנוכחית וניכרת על התלמידים עבודתם האינטנסיבית", מציינת ורדית הלוי, מנהלת קמפוס אנקורי צפון ומוסיפה: "לאורך כל השנה משקיעים התלמידים את מירב המאמצים בלמידה משמעותית ששיאה מסתכמת בימים אלו, ואנחנו עדים להשקעה זו. השנה החלטנו לשבור את השגרה ולהפיג את המתח על ידי פעילות אנרגטית משחררת, שתסייע בצבירת אנרגיות חדשות לקראת המבחנים האחרונים".

כחלק מהכנת התלמידים לבחינות הבגרות, מתקיימים בכל קמפוסי הרשת מרתוני למידה אינטנסיביים הכוללים בין היתר למידה יומית של 12 שעות, פעילות "חכם בלילה" בה לומדים התלמידים בשעות הלילה, התרעננות בתחנות פיצה ושתייה קלה, קבוצות למידה אישיות ועוד.

שריף חלבי תלמיד כיתה י"א בקמפוס מציין: "אנחנו לומדים כל כך רציני שזה טוב לשבור פתאום את השגרה. לקום בבוקר לפארק הטרמפולינות ולפרוק ביחד עם כל החברים את הלחצים שמצטברים, נותן כוח להמשך ופשוט מאוורר את הראש".

פעילות קמפוס אנקורי

תגובות

מומלצים