עו"ד כמאל: "%5 השראה אלוהית ו%95 עבודה מאומצת"

כנס המחקר במכללה הערבית לחינוך חיפה בא לבחון מתן אפשרויות גם לאישה הלא יהודית בישראל, נשיא המכללה עו"ד כמאל מצליח להציב את המכללה במקום גבוה במעמד ההשכלה הגבוה והוא לא חוסך בהצבת היעד. סרטון

27.06.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
עו"ד כמאל: "%5 השראה אלוהית ו%95 עבודה מאומצת"

כנס המחקר שקיימה המכללה הערבית לחינוך חיפה תחת הכותרת "אני חוקר משמע אני קיים" משפט האומר כי אין ולא תהיה תקומה למדע ולמדענים ואפילו למוסדות האקדמיים, אם לא ישכילו לאמץ את רעיון המחקר המדעי כאבן יסוד.

המכללה הערבית לחינוך, השקיעה משאבים וכסף רב במחקרים שהוצגו בנושאים: מוקד דילמות והוראת שפות, חינוך ופדגוגיה, הוראת המדעים, כימיה, פיזיקה וביולוגיה, בנוסף הוראת המתמטיקה ומדעי המחשב.

השילוב הזה בין סגל ההוראה להנהלת נאמני המכללה האקדמית לחינוך, הביא בשנים האחרונות להרבה הצלחות, כאשר תכנית הלימודים התבססה והוכנה לפי הצרכים המתבקשים במשק הישראלי.

עו"ד זכי כמאל רואה בכנס המחקר כצעד מתחייב למכללה האקדמית ובין הדברים שהוא אומר "חתירה לתחום המחקר וגילוי העובדות ואוצרות המדע ומבלי שהבאים בשערי המוסדות הללו יחתרו לבחון ולחקור את התופעות הסובבות אותנו כדרך חיים, להבין את נסיבות התפתחות העמים והקהילות ולהגיע לחידושים שיעזרו לנו בהמשך".

זכי כמאל

עו"ד זכי: "דרך הדורשת סבלנות והשקעה של ימים כלילות כדי להגיע למטרה הנכספת, גילו המצאה חדשה שתאיר באור של התפעמות והערכה את עולמנו ותוכיח למי ששכח או נוטה לשכוח, אם תרצה אין זו אגדה והשמים הם הגבול".

עו"ד זכי: "המרצים, המדענים, אנשי המחקר והסטודנטים, ללא מחקר ופיתוח אין תקומה ואין קיום, אין התקדמות, אם לא נפנים נשאר מאחור ולא נצליח להדביק את רכבת המדע הדוהרת".

עו"ד זכי כמאל מתייחס למצב הכלכלי והיפרדות הבריטים מהאיחוד האירופאי.

 

לדברים בסרטון

{YouTubeVideo id=QF3GniSW0Bc}

תגובות

מומלצים