יסודי ב' עוספיה "כבוד זו השפה שלנו"

להגיע ליערות שוויצריה הקטנה בפארק הכרמל ולהיות בין היפים והיפות הורים וסגל המורים של תלמידי יסודי ב' עוספיה ובעיקר להריח את הבישולים שמילאו כל פינה ביער, שוחחנו עם רבים ששידרו ביטחון וחיים טובים, סרטון

28.06.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
יסודי ב' עוספיה "כבוד זו השפה שלנו"

ג'והרה מנסור מ.מ מנהל בית ספר יסודי ב, יחד עם הצוות החינוכי וההורים יזמו פעילות כייפית למען אווירה מרגיעה לתלמידים, אווירה מכבדת ומכילה, לאחר המשבר שעבר בית הספר.

ג'והרה: "בבית הספר לומדים 370 תלמידים, אנחנו מסיימים את השנה ביום כייפי שמתקיים תחת הכותרת "כבוד זו השפה שלנו", כבוד בכל המעגלים וזו תהיה הסיסמה שלנו לשנה הבאה, שיח מכבד".

"בלי ההורים לא היינו מגיעים לשום הישגים, ההורים תמכו בנו בתקופת המשבר, שאלו והתעניינו ודאגו לכל מה שצריך".

"בית הספר שלנו רב תרבותי, התלמידים שלנו באים מכל שכבות החברה, הגיוון הזה נותן לנו את העושר בחברה, אני מבטיחה אני והצוות שלי יחד עם ההורים נבנה בית ספר מכבד". 

סאמיה מראד אמא לילדים שלומדים ביסודי ב וחברה בועד המרכזי של בית הספר, הכינה יחד עם ההורים שקשוקה לילדים ומגוון עשיר של אוכל לארוחת בוקר, "מכיוון שבית הספר עבר משבר רצינו להפגין אחדות".

חבר ועד הורים בבית ספר יסודי ב רמי שלח חידד את חשיבות העשייה והשותפות למען הוצאת בית הספר מהבלגן שהיה ושהילדים ישנו אווירה, "לא ניתן לאף אחד לפגוע בבית ספר, בית הספר היה מספר אחד ויישאר כך, אנחנו הצלחנו עם הצוות החינוכי להתעלות על המצב ולהוציא את הילדים מהאווירה".

קארין שאמה אמא לשני ילדים בבית הספר היסודי ב, מציינת שהם כהורים סומכים על צוות המורים המקצועי, ושהם מרוצים מהישגי הילדים שלהם.

מרלין הלון יועצת בית הספר, סיפרה על הפעילות שהם עשו עם תלמידי כיתה א', להחזרת המסורת של פעם דרך טקס החינה שהם ערכו, "כאשר ערכו חתונה בעבר, הכלה וקרובות משפחתה היו שמים את החינה ואני בתור ילדה הייתי מחכה לחתונות כדי לקבל חינה, זה כמו הקעקוע של היום אבל זה קעקוע בריא".

יסודי ב' עוספיה

חבר ועד ההורים רפיק שרוף שיזם את יום הכיף לתלמידי בית הספר, "הצעתי לקיים פעילות זו למען התלמידים, המורות וההורים, כולם שמחים וזה מה שחשוב".

לינא והב, אמא לבנות שלומדות ביסודי ב, "מגיע לבית ספר כל טוב, כל המורות הן כמו האימהות של התלמידים, מאז ומתמיד הבית ספר חזק ושום דבר לא יפגע בו, הוא הבית השני לילדים שלנו".

יו"ר ועד ההורים ביסודי ב עוספיה כמיל כיוף שעושה הכל להשרות אווירה טובה: "ועד ההורים עשה ועושה הכל ע"מ שהתלמידים ישכחו את המשבר שעבר בית הספר, אני מודה לצוות החינוכי ולמ.מ ג'והרה על העשייה, הבטחנו לסיים את השנה עם חיוך על הפנים".

התלמיד עומרי סקר ברגע הפך לדובר של בית הספר.

 

לתמונות ולקולות בסרטון

 

{YouTubeVideo id=nweO0Y_tdWc}

תגובות

17. אזרח לפני 8 שנים
כל הכבוד
16. מנעיספיה לפני 8 שנים
כל הכבוד לכולםםםםםםם
15. עיספאוי גאה לפני 8 שנים
כולם יותר טובים מסעיד
14. כיופי לפני 8 שנים
מברוק לילדי יסודי ב' שלנו
13. בחורה לפני 8 שנים
בהצלחה גוהארה לך ולכל הצוות
12. אמא לפני 8 שנים
כל הכבוד
11. הורים מודאגים לפני 8 שנים
אין שקיפות בחינוך,,,רמה נמוכה,,
10. אני אני לפני 8 שנים
אווירה אחרת אצלנו
9. בט לפני 8 שנים
יום מיוחד ביותר
8. אמא עיספאוייה לפני 8 שנים
יום שמח
7. אימא ואשת חינוך לפני 8 שנים
הצגה אחת גדולה
6. עספאוי לפני 8 שנים
יום גיבוש
5. אבא לילדה לפני 8 שנים
בהצלחה היה אירוע נהדר
4. עיספאויי לפני 8 שנים
לא מאמנים למערכת שלכם
3. הצחקתם אותנו לפני 8 שנים
רצחת וירשת
2. בחורה לפני 8 שנים
חופשה נעימה
1. אימא לפני 8 שנים
ברכות לתלמידים בעיקר

מומלצים